-0515-442328-

zondag 20 december 2020

......als het er maar zo uit komt te zien!

Ik heb geen last van teveel technisch inzicht. Wanneer mijn ogen iets moois hebben gezien, dan wil ik dat hebben! Ik kan het goed natekenen, al zeg ik het zelf. En ik kan het ook nog eens prima extra onder woorden brengen. "Zo zit dat, en dat zit dan zo". Het enige dat Jacob dan nog maar hoeft te doen, is het uitvoeren....

Maar ja, zo simpel is dat vaak niet. "Technisch onmogelijk! of Maar dat kan niet, daarvoor heb ik meer...." Het enige dat ik dan zeg is: "Jacob, hoe het gemaakt wordt maakt me niks uit, als het er maar zo uit komt te zien!" 

En dan gaat Jacob weer puzzelen en denken, overleggen met zijn trouwe maat Huib. En meestal lukt het dan toch. Je snapt dat ik lang niet altijd makkelijk voor Jacob ben. 

Wat ook nog echt vervelend is, is dat mijn lijstje met hebberigheid in de loop der jaren alleen maar langer is geworden, ipv. dat die door alle uitgevoerde projecten minder is geworden....En nu heb ik een probleempje: "Jacob gaat stoppen met dit soort werken uit te voeren!" Hij doet het elk jaar al iets rustiger en stoot langzaam steeds meer en meer werk af. En nu zijn het dit soort projecten die hij niet meer gaat uitvoeren. Jullie snappen, mijn probleem is groot! Het zijn met name dit soort dingen waardoor onze gasten onze camping zo aantrekkelijk vinden. De dingen met een grapje, duurzaam in elkaar geknutseld. Ik heb geen idee hoe ik dit probleem, het wegvallen van Jacob voor dit soort projecten, kan oplossen. Ik ben naarstig opzoek dus naar een nieuwe Jacob. Een persoon die ondanks dat de dingen technisch niet kunnen, door blijft zetten om het wel voor elkaar te kunnen krijgen. Iemand met en technisch inzicht, en een hoop creativiteit en vindingrijkheid. 

Heb jij een idee waar ik een nieuwe Jacob kan vinden? Ik ben heel benieuwd, wees welkom, de polletjes, Watersportcamping Heeg.




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten