Het is een optelsom van heel veel kleine dingetjes die we hier op onze camping doen, die er samen voor zorgen dat we onze gasten met meer energie en meer happy weer naar huis laten keren. We hebben veel creatieve gekkigheid op de camping, zoals deze kissbox. Het is een manier om gasten uit hun comfortzone te halen, hun hart een klein huppeltje te laten maken. Maar het zit hem ook in de verhalen die we delen. Zoals bv. bij de zeeppompjes in het toiletgebouw, waar we vertellen dat dit niet alleen echt heerlijk ruikende zeep is, maar ook nog eens duurzaam. Dat staat met leuke oranje letters op de tegels geplakt. Of wat te denken van de houten "waterdruppels" waarop een oproep staat om minder water te gaan gebruiken door bv. de waterkraan dicht te doen, wanneer je je tanden poetst. Ook in de nieuwsbrief schrijven we korte berichtjes, die aanzetten tot inspiratie, tot betere vragen stellen. Het zijn allemaal van dit soort zaken waardoor onze gast met meer energie en meer happy uiteindelijk weer naar huis zal gaan. Zo werkt dat bij ons, voor onze doelgroep. Maar ik kan me goed voorstellen dat organisaties die zich op een andere doelgroep richten, op een andere wijze zorgen dat hun gast ook meer happy en met meer energie naar huis zal gaan. Denk dan bv. aan een super spannende waterglijbaan. Wanneer je daar vanaf glijdt, je je hart voelt kloppen in je keel. Genoeg mensen die daar happy van worden en een boost aan energie van krijgen.
Wat is jou taak, en hoe vertaal je die naar jou doelgroep? We zijn benieuwd, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten