-0515-442328-

zaterdag 27 juli 2019

vermeld jij de naam van je bedrijf wel?

Vaak hebben mensen geen idee hoe het bedrijf heet waar ze ook alweer een huisje, een auto of een boot hebben gehuurd. En als camping wil je natuurlijk wel graag dat ze je naam weten. Want dan is er een kans dat ze iig nog eens bij je terug komen of hun vrienden naar je door gaan sturen.
Maar laat je wel voldoende je naam "vallen"?

Vorig jaar volgde ik een workshop van Wenda Linthorst. Ze vertelde dat je je gasten daarbij kan helpen, jouw naar te laten herinneren. Dus hebben we onze naam ingepakt in de URL en die in onze boten "geplakt".  Natuurlijk hoor je niemand daarover. Geen gast die gaat zeggen: "Nu, dat vond ik zo handig, daardoor wist ik weer dat ik de boot bij jullie had gehuurd!"
Het effect is ook nauwelijks meetbaar. Maar er is zeker een effect. Al zijn het maar de vakantiefoto's die de gasten maken, waarop onze naam weer even in beeld komt. En wie weet wie deze foto zoal heeft gezien. Is die gepost door de gast, en hebben alle vrienden die foto kunnen zien.
Oplettende vrienden zullen zeker dan wel de naam zien en ons daardoor weer makkelijker online vinden.
Ik vond het zo'n praktische en makkelijk uitvoerbare tip van Wenda, logisch dat we die dan ook hebben uitgevoerd op onze camping!
Ga jij ook je naam of URL zichtbaar maken op de producten die je verhuurd? We zijn benieuwd, laat je het ons weten? Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten