-0515-442328-

maandag 11 juli 2022

een ondernemende geest heeft voeding nodig!

 

Kennis verrijken, kennis delen, samenwerken, sparren met gelijk gestemden of anders denkenden, meedenken en meeliften. Mijn vader zou zeggen: Stof voor de geest! Daarom was het ook voor ons goed om een groep recreatie ondernemers uit Drenthe te mogen verwelkomen voor een circulaire safari op onze camping.

Ik vertelde hoe wij begonnen waren, welke stappen we al hebben gemaakt en welke we geplant hebben om te gaan maken. Ik heb een verhaal voorbereid voor hun komst. Ik heb mijn gereedschappen als de merkbox en de grote groene agenda erbij gepakt. Heb wat boeken uit onze bibliotheek klaar gelegd. En ook dat is allemaal weer helpvol om te doen. Zo kwam ik er achter dat ik halverwege een boek was blijven steken. Dus die moet ik nodig uitlezen......We kregen mooie kritische vragen maar ook tips waar we nog wat kunnen verbeteren. Zo zie je maar weer, kennis delen brengt ook ons weer voeding! En een ondernemende geest, die heeft voeding nodig. En een super ondernemende geest heeft super voeding nodig!

Ik ben benieuwd, wanneer heb jij tijd om bij ons op circulaire safari te komen (met een groep)? Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten