Volgens de regel; Wat je uitstraalt, krijg je terug! Dus presenteer je de camping op een originele manier. Niet alleen om nieuwe medewerkers aan te trekken, maar zeker ook om personeel te behouden en te winnen! Je verhaal moet als een rode draad door alle communicatie rondom het werven van personeel lopen.
Laat zien waarom het bij ons zo leuk is om te (komen) werken. Wat hebben we onze werknemers te bieden? Maar vooral, wat is de cultuur, welke waarden passen bij ons. Het verhaal moet voelbaar zijn en ook nog steeds kloppen, wanneer ze bij ons werken.
Luuk, een van onze gasten, was het die ons wees op de doelgroep "tussenjaar-nemers". Een geweldige tip en de rest rolde verder zo uit onze koker. We vroegen Gerco, onze huis grafisch ontwerper om een passend plaatje erbij te maken. Juist dat plaatje geeft goed aan welke cultuur we hebben op onze camping. De tekst rolde uit onze pen en zo geschiede. De oproep werd op het juiste moment op onze kanalen geplaatst en ook flink gedeeld. Met als gevolg dat we mede door deze vacature, dit seizoen goed in het personeel zit. Ondanks dat we dit jaar niet 1 (nog nooit eerder voorgekomen in die 35 jaar) stagiaire hebben.
Wat wij kunnen, kan jij ook! Wie zoek je? Welke doelgroep kan dit invullen? Waar gaat bij hen hun hart sneller kloppen? Wat heb je te bieden? Welke cultuur heerst er bij jou? En vang dat alles samen in een post. Wedden dat er geschikte mensen op af komen!
We zijn benieuwd naar jouw ervaring, deel je die met ons? Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten