-0515-442328-

donderdag 23 juli 2020

alles lijkt pais en vree maar

Alles lijkt pais en vree, maar nog steeds in Corona onder ons. Corona heeft zich afgelopen week weer in het nieuws geworsteld. Ze leek ver weg, maar duikt hier en daar weer op. En ondanks alle voorzorgsmaatregelen die we getroffen hebben op onze camping. Ondanks alle protocollen, we zullen niet voor 100% kunnen voorkomen dat hier in ons dorp een uitbraak komt.

Je mag me een doemdenker noemen, prima. Maar als ik zo om me heen kijk, dan lopen me soms de rillingen over mijn lijf. Als dit maar goed blijft gaan, schiet er dan door mijn hoofd. Ik heb er geen invloed op. Maar bedenk al wel vast dat ik mezelf nog niet "rijk" mag rekenen en volledig vertrouwen op een goede afloop voor dit seizoen. Wanneer we alles mogen en kunnen leveren wat er nu aan reserveringen staat, dan gaan we iig onze vaste kosten van de camping terug verdienen. Iets waar we heel blij mee zijn en wat we in Mei eigenlijk nog niet hadden durven dromen. Het was een scenario.  Net zo als dat het ook nog steeds een scenario is dat we geconfronteerd kunnen worden met een corona piek en we weer op slot worden gezet. Met alle gevolgen van dien.
Niet alleen financieel, maar zeker ook met de ervaring voor onze gasten. Zullen die dan volgend jaar wel weer met een redelijk gerust hart gaan boeken?

Kortom, het blijft spannend en we houden onze vingers gekruist. Want hoe onbezorgd en fijn alles eruit ziet. In de verte blijven donkere wolken hangen. Geen mens weet of die ons een rotbui zullen gaan bezorgen!

Wat denk jij? Kunnen we die corona met elkaar onder controle houden zodat het hier leefbaar blijft? We zijn benieuwd naar jou idee, laat je het ons weten? Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten