-0515-442328-

donderdag 2 december 2021

jongeren hebben veel meer toekomst in hun bloed stromen

 

Daarom zijn zij het ook die direct belanghebbende zijn voor onze toekomst. Wanneer ik super veel mazzel zou hebben, krijg ik met mijn 56 jaren er nog 40 bij! De 20 jarige van nu, gaan misschien wel 2100 meemaken. Die kans is heel wat groter. Waarom ontwikkelen we dan ook niet een toekomst beeld en strategie tot 2100?

Ik hoor dit en denk direct, verhip, ze hebben een punt! Wij hebben dan misschien wel leuk een grote groene agenda ontwikkeld voor onze camping. Maar die loopt maar tot 2028. Dat komt nog niet eens in de buurt bij 2100!

Ik heb dan wel regelmatig mijn mond vol over: "Ik ben gedreven want ik wil dat het voor mijn kinderen en kleinkinderen ook een mooie wereld is om op te kunnen blijven leven." Maar vervolgens maak ik daarvoor geen stappenplan voor de komende 80 jaren. Ben ik wel de juiste persoon om een stappenplan te ontwikkelen tot 2100? Ik heb immers met mijn 56 jaren niet zoveel toekomst meer door mijn aderen lopen. Ondanks dat ik mezelf wel jong van geest zou noemen....

Kortom, ik zal hier wat mee moeten gaan doen, wil ik onze camping echt toekomst bestendig maken. Ik ben benieuwd, wie heeft al eerder met dit perspectief een zo'n lange strategie voor haar bedrijf ontwikkeld? Ik hoor het graag, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg



Geen opmerkingen:

Een reactie posten