-0515-442328-

donderdag 8 januari 2015

oude rotten en jonge honden

Hoe kom je tot duurzame herprofilering? Wanneer bedrijven met een rijke traditie gaan samenwerken met jonge honden, dan kom je tot een sterkere profilering.

Jonge honden houden mij fris, ze hebben een (soms wat naieve) oorspronkelijke blik op alles. In mijn jaren lange ervaring, ben ik die af en toe verloren. Heel vaak helpt de enorme ervaring mij, maar af en toe belemmerd het mij ook. Juist daar waarin ik op mijn bijna automatische piloot de dingen ben gaan doen.
Maar bewust werken met jonge honden is niet altijd makkelijk en zeker tijdrovend. De ene jonge hond is de ander niet. Af en toe zit er een ware topper tussen. Maar even zo goed zit er af en toe ook een tussen, waarvan ik niet de "aanknop" heb weten te ontdekken. Heel frustrerend voor zowel, of juist, de student maar ook voor mijzelf. Juist dat zijn dingen die me meer dan eens uit mijn slaap kunnen houden. Het is dus niet altijd de makkelijkste manier. Maar het is wel de enige manier om onze organisatie flexibel en wendbaar te houden. Het is de enige manier om een sterkere profilering te bemachtigen. Dankzij de eigenzinnige inzichten en innovaties, weten steeds meer gasten ons te vinden. Niet alleen gasten maar vooral ook de pers en andere belangrijke stakeholders!
Door deze jarenlange, consequent doorzetten van deze koers, mogen we nu bv. eind januari aanschuiven bij de consul generaal en ambassadeur van Duitsland. Of wat te denken van bv. het samen ontwikkelen van een groots nieuw project samen met Hans Robertus?
Af en toe moet ik mijzelf gewoon in mijn arm knijpen of ik niet droom? Een grassprietverhuurder die zomaar aan tafel zit met zulke toppers?
Ik weet zeker dat mijn jonge honden daarbij een grote rol hebben gespeeld. Dus speciale dank aan:
Nienke, Marieke, Rianne, Rianne, Peter, Rob, Janneke, Maarten, Merel, Rinze, Michael, Pauly, Nadine, Tim, Jelte, Amarantha, Wessel, Emily, Elena, Wilmy en al die andere stagiaires die ik nu nog niet heb opgenoemd. Het was en blijft een feestje, jonge honden en oude rotten.

Hoe zorg jij ervoor dat je fris en fruitig blijft? Ik ben heel nieuwsgierig, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten