-0515-442328-

dinsdag 29 maart 2016

lezen we nog wel?

In de loop der jaren zijn we steeds minder gaan lezen. Hoe kunnen we dan nog een nieuwsbrief maken? En moet je nog wel een nieuwsbrief willen versturen als er toch steeds minder wordt gelezen?

We denken dat je juist alle gelegenheden moet aangrijpen om de verbinding met je gast te blijven behouden. Een betrokken gast, die komt sneller en vaker terug. Een betrokken gast, die zal eerder moeite doen om je aan te bevelen, de mond tot mond reclame dus. Een betrokken gast is heel wat "goedkoper" dan dat je een nieuwe gast moet zien te winnen voor je organisatie. Dus willen we juist wel een nieuwsbrief versturen waarin we de gast informeren over leuke en relevante nieuwtjes, maar wel op een wijze die passend is. Dus minder tekst en meer beeld. We hebben om ons heen gekeken, we hebben hier en daar inspiratie opgedaan. We hebben een aantal van onze "droomgasten" gevraagd om commentaar te geven en uiteindelijk hebben we nu onze nieuwsbrief zo goed als klaar. Op dit moment zijn we hard aan het werk om ook de vertaalde versie te maken. Alleen in het Engels, want Engels, dat spreekt eigenlijk iedereen wel. Natuurlijk zou het nog wat gastvriendelijker en meer welkom zijn, wanneer we de nieuwsbrief ook nog in de Duitse, Franse, Spaanse en Italiaanse taal zouden aanbieden. Maar kosten technisch gezien wordt het dan wel een heel erg duur avontuur. Een nieuwsbrief versturen heeft immers de volgende voordelen:

  • extra service
  • snel kunnen inspelen op actualiteiten
  • vestig keer op keer aandacht voor je merk
Dat zijn nogal wat voordelen, dat willen we dus wel. We zijn nu natuurlijk ook benieuwd naar jullie eerste indruk, wat vind je van deze nieuwsbrief? Wat kunnen we nog verder verbeteren en wat is juist erg goed? We zijn heel benieuwd naar je reactie, we horen graag van je! Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg


Geen opmerkingen:

Een reactie posten