Het is een verwarrende tijd. Niets lijkt meer zeker te zijn. We worden mentaal flink op de proef gesteld. Dus zijn we allemaal, meer dan ooit, opzoek aan wat houvast, aan zekerheid en wat vertrouwd voelt. Juist dan moet je als camping op gaan letten, waar je die zekerheid en vertrouwen kan bieden.
Dat zit hem vaker dan ooit in de communicatie. Afgelopen vrijdag vertelde Goof Lukken en Myrian Ermes in hun webinar hier al over. En eerlijk, in deze verwarrende en mogelijk financieel moeilijk jaar, proberen we overal waar we kunnen, te bezuinigen. Gelukkig had ik het zelfde gevoel als Luuk en Myriam, bezuinig niet op je huisstijl! Want juist dat biedt houvast en vertrouwen. Dus heeft Gerco, onze grafisch designer, weer een prachtige nieuwsbrief voor ons gemaakt. En niet alleen dat, hij werkt nu ook een "Corona protocol" uit. Ook geheel in onze huisstijl.
We blijven met onze camping dezelfde kernwaarden naleven, we blijven de gast op een positieve wijze ontvangen. Want we weten dat ze, net als altijd alleen nu misschien nog net ietsje meer, toe zijn aan ontspanning. Dan ga je ze niet lastig vallen als een politieagent! Ook al zijn er strengere protocollen vanwege de Corona crisis.
Heb jij al nieuwe protocollen opgesteld? En heb je die zo 1 : 1 overgenomen als platte tekst? En is dat meer een juridische tekst of heb je alles helder maar wel met de nodige gastvrijheid weergegeven. Op de wijze zoals je altijd je huisstijl hebt vorm gegeven?
Kortom, blijf bij je huisstijl, blijf bij je doel en bewaak je kernwaarden. Is jouw nieuwsbrief, jullie protocol wel in lijn hiermee? We zijn benieuwd, wees welkom De Polletjes, Watersportcamping Heeg.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten