-0515-442328-

zaterdag 6 juni 2020

duwtje in de rug


Soms heb ik dat nodig, even een duwtje in mijn rug. Misschien juist wel na een spannende en drukke tijd. De corona heeft er misschien wel meer in gehakt dan ik zelf zou willen toegeven. Het waren heel volle dagen, veel schakelen en heel veel nieuwe taken op mijn bordje.

Echt voorbereid was ik niet op deze Corona Crisis. Ik heb gaande weg maar mijn pad moeten zien te vinden. Heb scenario's voor onze camping uit zitten werken, heb nieuwe financiƫle plannen gemaakt. Heb medewerkers aan board proberen te houden, en heb de steeds veranderende maatregelen op de voet gevolgd en erop in gespeeld.
Ongeruste gasten proberen gerust te stellen. Met strategische partners waarmee we innovatieve projecten mee ontwikkelen, overleggen of we juist wel of juist niet het project moeten uitvoeren of even uitstellen.
Het was veel en het nam ook veel energie. Mijn lijf voelt nu al aan, alsof ik het hoogseizoen achter de rug heb. Maar het moet nog allemaal gaan beginnen......
De afgelopen vier weken hebben we vrijwel continue telefoon gehad, allemaal reserveringen voor het hoogseizoen. De mailbox liep bijna over. Nog een wonder dat ons online systeem gewoon bleef draaien!
Ik heb me stoer gehouden, en nu voel ik me moe en wat labiel. Juist nu ben ik even toe aan een duwtje in mijn rug. Iemand die me verteld dat het allemaal weer goed gaat komen, ook al weet ik dat wel. Dat ik trots mag zijn op wat we de afgelopen weken allemaal aan extra werk hebben verzet. Nog een maandje, en dan begint er weer een grote drukte. De komende weken moet ik dus even mijn gemak gaan houden. Ik moet even gas terug gaan nemen. Want juli en augustus worden ook weer pittige tijden. Dan kunnen we weer eindelijk onze toiletgebouwen openen en onze gasten bijna als van ouds ontvangen.
Dus nu pak ik mijn agenda en kijk eerst eens waar ik de komende weken even momentjes kan pakken om weer zelf energie op te doen. Dat geeft me dan net dat "duwtje in mijn rug" waardoor ik er weer tegen kan. Waardoor ik weer de volgende stap straks kan maken.

Wanneer had jij het gevoel dat je een duwtje in je rug nodig had en van wie kreeg je die? Ik ben benieuwd, wees welkom de polletjes Watersportcamping Heeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten