-0515-442328-

donderdag 26 juli 2012

Spannend moment!

Ken je dat, je gaat iets maken, weet ongeveer hoe het eruit zou moeten gaan zien, maar of het gaat lukken en hoe goed? Als kind vond ik dat het mooiste moment van bellenblazen. Het begint met het stokje dat je voorzichtig in het sopje gaat dopen. Je haalt het stokje omhoog, en heel langzaam blaas je een prachtige grote bel. Wat daarna met de zeep-sop-bel gebeurde deed er al haast niet meer toe. Zo snel als kon ging ik dan weer verder met blazen. Nu jaren later herken ik datzelfde gedrag nog wel in mij. Het willen creeren, het willen mooier maken van onze camping, dat blijft erin zitten. Maar gelukkig kan ik nu, ik ben inmiddels heel wat jaren ouder, kan ik ook zo genieten van wat er daarna gebeurt. Genieten andere ook van mijn plezier? Van de dingen die ik maak? En hoe meer andere ervan kunnen genieten, hoe meer waarde de dingen die we hebben gemaakt ook zijn. Wat een geluk dat onze gasten ook graag steeds nieuwe dingen willen ervaren en beleven. Ook het ontwikkelen van evenementen en projecten vinden we heerlijk om te ontwikkelen. Nu zijn we bezig met het ontwikkelen van een TEDxHeech op onze Watersportcamping Heeg. Een echt groot event dat we samen met een paar handen vol vrijwilligers aan het neerzetten zijn. En allemaal zijn we gedreven om een mooie TEDx ervan te gaan maken. En je kunt je wel voorstellen dat we in de weg ernaar toe genoeg drempels moeten nemen. Maar hoe heerlijk als het voelt dat we die met elkaar hebben weten te overwinnen. Al dat creeren heeft ons al heel wat moois opgeleverd naast de energie en het plezier dat we er zelf aan over hebben gehouden. Het draagt ook allemaal duidelijk bij aan de positionering van Watersportcamping Heeg. Onze gasten bezoeken ons omdat ze hier zielsverwanten treffen, omdat ze hier nieuwe dingen kunnen ervaren en omdat het hier bruist. Je voelt dat de atmosfeer anders is. En dat andere maakt ons blij en onze gasten. Bellen blazen is zo heerlijk! Wanneer kom jij hier bellen blazen? Wees welkom, Watersportcamping Heeg, De Polletjes http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten