Afgelopen weekend was het echt vol met toeristische gasten op onze camping. Niet gepropt, want daar houden we niet van. Maar wel elke kampeerplaats vol! Alles dat kon drijven, dreef. Natuurlijk brengt dat heel veel werk met zich mee. Toch hebben we tijd vrij gemaakt om bij onze gasten langs te lopen om twee vragen in te laten vullen: De NPS Score.
Niet omdat we zo nodig willen weten hoe hoog we hebben gepresteerd (ook dat is natuurlijk belangrijk, het was een dikke 38!), maar nog meer om achter onze blinde vlekken te kunnen komen en achter kleine verbeter puntjes. Maar zeker ook om te horen wat ze nu zo tof vinden aan onze camping.
Gister, toen vrijwel alle gasten weer waren vertrokken, gingen we de antwoorden doornemen. Het is altijd weer verrassend om te zien wat voor aanbevelingen hieruit komen. Vorig jaar waren er 4 gasten, onafhankelijk van elkaar, die ons vertelde dat we handzeep bij de toiletten moesten aanbieden. Inmiddels heeft het hoofdgebouw heerlijke handzeep automaten.
Dit jaar vroeg een gast waarom we niet een ramenwisser hadden liggen bij de afwasplek. Zo kon je eenvoudig het aanrecht lekker droog trekken. De volgende dag, lagen er twee op de afwasplek! Er is gevraagd om WC borstels. En het ergste is, die hebben we nog in de loods klaarstaan om aan de wanden te monteren. Hadden we bedoeld als winterklus......totaal vergeten te doen!
Zo zie je maar weer, die NPS score is voor ons super helpvol! Joost mag weten hoelang het had geduurd voordat we er zelf achter zouden zijn gekomen dat die WC borstels er nog niet hingen.
Maar het is waar, je moet er wel even tijd in stoppen.
En jij, hoe zorg jij ervoor dat je je blinde vlekken en je verbeterpunten weet te vinden? We zijn benieuwd, wees welkom, de polletjes!
Niet omdat we zo nodig willen weten hoe hoog we hebben gepresteerd (ook dat is natuurlijk belangrijk, het was een dikke 38!), maar nog meer om achter onze blinde vlekken te kunnen komen en achter kleine verbeter puntjes. Maar zeker ook om te horen wat ze nu zo tof vinden aan onze camping.
Gister, toen vrijwel alle gasten weer waren vertrokken, gingen we de antwoorden doornemen. Het is altijd weer verrassend om te zien wat voor aanbevelingen hieruit komen. Vorig jaar waren er 4 gasten, onafhankelijk van elkaar, die ons vertelde dat we handzeep bij de toiletten moesten aanbieden. Inmiddels heeft het hoofdgebouw heerlijke handzeep automaten.
Dit jaar vroeg een gast waarom we niet een ramenwisser hadden liggen bij de afwasplek. Zo kon je eenvoudig het aanrecht lekker droog trekken. De volgende dag, lagen er twee op de afwasplek! Er is gevraagd om WC borstels. En het ergste is, die hebben we nog in de loods klaarstaan om aan de wanden te monteren. Hadden we bedoeld als winterklus......totaal vergeten te doen!
Zo zie je maar weer, die NPS score is voor ons super helpvol! Joost mag weten hoelang het had geduurd voordat we er zelf achter zouden zijn gekomen dat die WC borstels er nog niet hingen.
Maar het is waar, je moet er wel even tijd in stoppen.
En jij, hoe zorg jij ervoor dat je je blinde vlekken en je verbeterpunten weet te vinden? We zijn benieuwd, wees welkom, de polletjes!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten