De mens is een ongeduldig ding. En we weten zeker dat de mens over vijf jaar nog heel veel meer prikkels te verwerken krijgt, dan dat ze dat nu krijgt. Veel tijd krijgen we dus niet. Een hele opdracht, want we zullen nu echt direct moeten doordringen tot binnen in het hart van onze gast.
Maar hoe doen we dat, zorgen dat we onze gasten een onvergetelijke ervaring geven. Eigenlijk nog voordat ze bij ons hebben gekampeerd? Wat kunnen we allemaal doen om onze gast direct in het hart te "beraken"?
En dan vooral zorgen dat we dit online/digitaal doen. Het is een vraag waar ik best wakker van kan liggen. Het is zo'n grote opgave, het lukt eigenlijk alleen nog maar, wanneer we echt iets heel opmerkelijks doen. Dat moet dan ook nog eens zo, zodat ze ons als camping, koppelen aan deze opmerkelijke ervaring. Zo blijven ze de camping dan goed meedragen in hun hart. Zo zullen ze ons dan gaan aanbevelen binnen hun eigen netwerk. Ik moet zeggen, het verhaal van Tony Chocolony heeft mij in mijn hart geraakt. Nog voordat ik een reep had gekocht of geproefd! Het concept, het verhaal is dan ook ijzer sterk! Het is slachts een enkeling gegeven. Neemt niet weg dat we met onze camping wel blijven zoeken naar hoe wij dit voor elkaar zouden kunnen krijgen. Want een ding weten we zeker, wanneer we hebben kunnen inbreken in het hart van onze gasten, dan zijn we alweer een heel stuk verder! Dan kunnen we pas echt het grote verschil gaan maken!
Heb jij wellicht een goede tip voor ons, we zijn benieuwd! Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
Maar hoe doen we dat, zorgen dat we onze gasten een onvergetelijke ervaring geven. Eigenlijk nog voordat ze bij ons hebben gekampeerd? Wat kunnen we allemaal doen om onze gast direct in het hart te "beraken"?
En dan vooral zorgen dat we dit online/digitaal doen. Het is een vraag waar ik best wakker van kan liggen. Het is zo'n grote opgave, het lukt eigenlijk alleen nog maar, wanneer we echt iets heel opmerkelijks doen. Dat moet dan ook nog eens zo, zodat ze ons als camping, koppelen aan deze opmerkelijke ervaring. Zo blijven ze de camping dan goed meedragen in hun hart. Zo zullen ze ons dan gaan aanbevelen binnen hun eigen netwerk. Ik moet zeggen, het verhaal van Tony Chocolony heeft mij in mijn hart geraakt. Nog voordat ik een reep had gekocht of geproefd! Het concept, het verhaal is dan ook ijzer sterk! Het is slachts een enkeling gegeven. Neemt niet weg dat we met onze camping wel blijven zoeken naar hoe wij dit voor elkaar zouden kunnen krijgen. Want een ding weten we zeker, wanneer we hebben kunnen inbreken in het hart van onze gasten, dan zijn we alweer een heel stuk verder! Dan kunnen we pas echt het grote verschil gaan maken!
Heb jij wellicht een goede tip voor ons, we zijn benieuwd! Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten