-0515-442328-

dinsdag 2 mei 2017

zo lekker rustig, op een goede manier!

Bij ons op de camping heb je genoeg rust. Zo direct aan het water is het goed staren naar de horizon. Vanuit de bomen fluiten de vogels hun eigen concert. En op het water zwemt een eend, kwakend naar de overkant. Heerlijk om zo met een goede kop koffie gewoon maar wat te vervelen. Even helemaal niets!

Want we kennen het allemaal wel, ons dagelijks leven kan ons behoorlijk "opfokken". We sluiten s'morgens achteraan in de file en met een beetje pech komen we toch nog te laat op onze afspraak! Tijdens onze afspraak zien we onze mailbox vol lopen en op de terugweg van de eerste afspraak gaan we onze tijd in de auto volpraten met de nodige telefoontjes. We hebben nog maar bar weinig momentjes per dag dat we gewoon even niets hoeven. Onze gedachten kunnen laten dwalen naar God weet waar.
Af en toe is het nodig dat we zelf weer even op adem kunnen komen. En hoe gaan we dat doen? We boeken vaak een citytripje op weg naar nog meer prikkels en hysterie. Laatst was ik zelf even een paar dagen naar London. Ik kwam kapot thuis. Mijn rug wilde helemaal niet meer doen wat ik zelf wilde. Mijn hoofd zat ram vol met allerhande indrukken die ik moest verwerken. En op de camping was mijn mail vol vragen, ongeduldig op me aan het wachten. Bewust even vooral dan de rust zoeken en pakken. Dat is heel helpvol om te ontstressen. Lekker naar buiten, of het nu regent of niet. Maakt helemaal niet uit! De camping als ultiem ontstress middel. Overnachten met weinig luxe, weinig gedoe aan je hoofd en dicht bij de natuur. En, het mooiste is, de camping is bijna altijd binnen anderhalf uur auto rijden van je drukke dagelijkse leven. Wees welkom, lekker rustig, op een goede manier! De polletjes Watersportcamping Heeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten