-0515-442328-

vrijdag 15 maart 2019

en nu de boel platslaan

Vanmorgen had ik met Marjan Soepboer een afspraak. Samen sparren voor een mooi en ambitieus plan voor onze camping. En voor iedereen die Marjan kent weet dat ze regelmatig zegt: "en nu platslaan".

Platslaan is het eenvoudiger maken en weten wat je eerst volgende stap gaat worden. Ik wist al wel met welk thema ik voor ons project als eerste aan de gang moest gaan. Marjan hielp me bij praktisch hieraan invulling geven en wat dan als volgt van dat gekozen thema, de eerst volgende stap zou moeten zijn. En, zo wist ze hem weer eenvoudiger aan te vliegen.En door de dingen eernvoudiger te maken, zorg je ervoor dat de vaart erin blijft zitten. Maakt het dat je even goed hebt nagedacht over de strategische volgorde en dus maak je het inzichtelijk hoe de weg naar je droom waargemaakt kan worden.
Na Marjan had ik nog het een en ander op het programma staan. Maar eenmaal weer op onze camping heb ik direct de volgende stap gemaakt. Zo leuk, om vol passie en energie weer verder te kunnen werken aan het beter maken van onze camping.
Telkens weer zijn het kleine stapjes. En juist door even te sparren met andere, kom je er weer achter hoe we sneller en beter ons doel kunnen bereiken. Wat fijn dat we dan ook mensen als Marjan om ons heen hebben staan, die ons ook daarbij willen helpen!
Hoe doe jij dat? De dingen platslaan, heb je daar ook hulp bij van Mee-denkers? Ik ben benieuwd, laat je het ons weten? Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten