-0515-442328-

zondag 25 augustus 2019

bermbrandjes creeren

Wat kun je nu het beste doen, wanneer je een flinke droom hebt? Je droom delen en zoveel mogelijk "bermbrandjes" ontwikkelen. Bermbrandjes zijn mensen die ook jouw droom delen. Die ook vol vuur en vlam, dit na willen gaan jagen. Ze hadden er altijd al (latent) passie voor, maar nu jij ze over je droom hebt vertelt, willen ze als geen ander aanhaken.

En kun je je voorstellen hoe over een paar maanden, heel veel kleine bermbrandjes eruit zien?
Precies dat is wat we nu hier op de camping aan het doen zijn. Proberen steeds meer mensen te enthousiasmeren voor onze droom. En de enthousiaste mensen, enthousiast zien te houden natuurlijk!
Dat is geen eenvoudige opgave. Zeker niet tijdens het hoogseizoen hier op de camping. Onze werkzaamheden zijn dan zo intensief en zo vol, dat er eigenlijk geen ruimte is om nog met andere zaken bezig te zijn. Een geluk is dat veel mensen (en organisaties) dan ook druk zijn met vakantie vieren en zich in een soort sluimerende sfeer begeven. Maar nu, nu het echte hoogseizoen voorbij is, is het weer zaak om me ook nu weer bezig te houden met creeren van nieuwe bermbrandjes, en de bestaande te voorzien van voldoende warmte, zuurstof en brandstof.
Wat is dan mijn droom zul je misschien denken? Mijn droom is dat we niet alleen onze camping, maar heel Friesland zo ontwikkelen, dat hier juist dankzij onze werkzaamheden, de maatschappij er beter door wordt. Geen vervuiling van grond, water en lucht. Maar ook sociaal willen we graag een verbetering brengen voor de mensen die hier in de regio wonen. Een pittige opdracht, die ik nooit alleen zou kunnen verwezenlijken. Daarvoor heb ik heel veel medestanders nodig. Vandaar al die bermbrandjes. Let maar op; "The heat is on!"
Heb jij een idee hoe je samen met mij een bermbrandje kunt ontwikkelen? Ik ben benieuwd, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten