-0515-442328-

vrijdag 28 februari 2020

vroeger deden wij dat zo!


Ofwel de generatiekloof en de oude garde die maar in de weg blijft lopen!
We zien het her en der, daar waar de volgende generatie het roer over neemt en de oude garde in de weg blijft lopen. Maar wat kan je doen, om elkaar te dienen en elkaars talenten en kennis optimaal in te blijven zetten? En zo samen elkaar versterken!

Het is een thema waar ik toch de komende jaren meer en meer mee te maken zal krijgen. Ik ben 54 jaar en dan is het de hoogste tijd om na te denken bij wat ik wil hoe het met de camping zal gaan, NA mijn arbeidzame leven. Ik roep en schreeuw om het hardst dat ik nog wel twintig jaar door wil blijven gaan. Dat ik vol vuur en vlam zit om te blijven innoveren en verbeteren. Toch zal er ook bij mij wel ergens een omslagpunt zitten dat ik mogelijk meer dan ik zelf zou willen, in de weg aan het lopen ben.
Zal ik dat dan door hebben?Zal ik zelf niet deze fout ook gaan maken, een beetje in de weg lopen en toekomstige ontwikkelingen in de weg staan?
Zal de volgende generatie zo vrij zijn, om mij te vertellen dat ik in de weg loop?
Ik ben benieuwd, heb jij misschien een idee? Hoe ga jij hiermee om? Heb jij een tip voor mij, voor straks?
Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten