-0515-442328-

woensdag 11 maart 2020

afhankelijk van de kennis en inbreng van anderen

We zijn afhankelijk van de kennis en inbreng van anderen. Niet een klein beetje, maar enorm!
Ik weet wat, jij weet wat, maar samen weten we meer! Ik kan wat, jij kan wat, maar samen kunnen we meer!

Niet gek dat we dan ook altijd al heel veel hebben samen gewerkt met heel veel verschillende partijen. Ook wisselende partijen. Een paar jaar in die samenwerkings groep, dan weer daar voor een paar jaar. Zo blijven we niet alleen ons op heel veel verschillende vlakken verdiepen en verrijken. Maar zo blijven we ook regelmatig buiten onze comfortzone bewegen.
Zo heb ik een afspraak met Hjalmar. Leren kennen bij een samenwerking met communicatie studenten van de NHLStenden. Ook Hjalmar had een case ingediend. Zo kregen we niet alleen frisse ideeen van de studenten, maar leerde we ook andere opdrachtgevers kennen. Mensen die ik anders niet zo snel zou hebben leren kennen. De kans dat ik ze spontaan tegen het lijf zou lopen zou heel klein zijn geweest.
We gaan zo koffie drinken. Geen idee waar het naartoe zal gaan. We verkennen elkaar gewoon. En het moet wel heel vreemd lopen, als Hjalmar en ik niet ook samen iets kunnen bedenken en doen, waardoor we elkaar sterker kunnen maken.
Wat doe jij om steeds maar weer nieuwe mensen te ontmoeten waardoor je over nieuwe kennis en inbreng van andere kan genieten en visa versa natuurlijk?
We zijn benieuwd, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten