-0515-442328-

dinsdag 31 maart 2020

sbi code

De TOGS-regeling kunnen wij nog niet aanvragen?! Ik was verbijsterd toen ik daar achter kwam? Hoe is zoiets mogelijk? Hoe kan het dat wij in de toespraak van Mark Rutte wel expliciet worden genoemd (campings die dicht gaan) en dat wij met onze 5530-Kampeerterreinen, niet voorkomen in de lijst sectoren die een aanvraag bij de TOGS-regeling kunnen doen.

Gelukkig kunnen we wel een verzoek indienen om onze SBI-code aan te melden. En hoe meer mensen dat wel doen, hoe groter de kans dat deze SBI-code aan de lijst van sectoren die een TOGS regeling aanvraag kunnen gaan doen. Daarom zou ik graag voor dit doel jullie willen vragen:
Heb je een camping, valt je inschrijving bij de KvK onder Kampeerterreinen? Vul dan a.u.b. ook dit formulier in. Want samen kunnen we meer! Ik heb het al gedaan. Dan rest me nu jullie allemaal sterkte toe te wensen. Het is heel hard werken om alle taken uit te voeren. Het is heel spannend, want financieel hakt het er bij ons (lees, onze sector) hard in! We hebben net maximaal geinvesteerd door de winter projecten, en de gastenstroom zou nu net lekker een paar maanden op gang moeten zijn.
Natuurlijk is onze gezondheid het aller belangrijkste, maar een gezond bedrijf komt dan al snel daarna. Lieve collega's, sterkte en houd je taai en vergeet niet om de SBI code op te geven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten