-0515-442328-

maandag 28 mei 2012

Mond tot mond reclame

En dan, eindelijk schiet je zo tijdens een topweekend als Pinksteren de zomer in! Als grassprietverhuurder (camping-eigenaar) droom je daarvan, en als je het werk maar lang genoeg doet maak je het vanzelf mee. Wij "doen" het al best wel een poosje, vanaf 1986. Heerlijk om dat nu dan te mogen ervaren! Maar direct begin je je ook af te vragen of je eigenlijk nog moet adverteren, online actief moet zijn. Het enige wat er giga toe doet is gewoon dit topweer. We hebben al van verschillende collega's deze vraag via de mail binnengekregen. Ik vind daar wel wat van. Natuurlijk dit is waar we het voor doen, een camping die vol is geboekt met allemaal gasten die enorm genieten! Maar graag zouden we ze nog eens ontvangen, later in de zomer nog een weekendje of wat. Kijk en daar zijn dan kansen. Ik bedank de gast voor zijn bezoek, ik vraag of hij nog eens terug zal komen, of hij ons wil aanbevelen. Door duidelijk te zijn in wat ik vraag, is het voor de gast makkelijker om er gehoor aan te geven. Vanzelf heb ik tijdens dit weekend ook al aandacht aan mijn gasten gegeven. Met aandacht kan ik immers een verschil maken. Afgelopen twee weekenden hebben we ook flink gewerkt aan onze likes op Facebook en volgers op twitter. Met deze kanalen kunnen we interactief de relatie met onze gasten blijven onderhouden. Zo gaaf dat dat tegenwoordig kan! Via de dode bomen konden we alleen maar zenden, nu gaat het lekker beide kanten op! Dit zomerweer mag van ons ook aanhouden tot eind september, dan kunnen we mooi wat plannen voor volgend jaar realiseren. En steeds verder de camping vernieuwen en waardevoller maken, daar worden wij echt blij van! Nieuwe dingen, droomweer, en persoonlijke aandacht in een heerlijke atmosfeer, dat geeft mond tot mond reclame! Wil jij ook de zomer ook komen ervaren, wees welkom! De Polletjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten