-0515-442328-

dinsdag 22 mei 2012

Zomerweer, een betere promotie bestaat haast niet!

Welke marketing actie we ook uithalen, tegen uitzondelijk zonnig weer kan geen promotie op voor onze camping! Vrolijke telefoontjes en mailtjes volgen elkaar in een hoger tempo dan dat wij op de receptie kunnen inboeken. Vanzelfsprekend veel vragen over het naderende Pinksterweekend, maar zeker ook voor later tijdens het kampeer seizoen. We zijn er blij mee, maar waren er ook wel erg aan toe! Niet alleen uit financiele overwegingen, maar zeker ook om zelf weer een goed gevoel te krijgen. Natuurlijk, alles is vrolijker tijdens zulke zonnige dagen. De kikkers lijken harder te kwaken, de vogels fluiten hun longen uit hun frele lijfjes en de lucht lijkt helemaal te sidderen van genot! Dat doet zeker ook wat met ons mensen. We zeggen niet voor niets dat iemand een zonnige kijk op de dingen heeft.... En weet je wat me ook vooral opvalt? Dat de prijs er minder toe doet! Het is apart, maar de mens wil genieten, nu, nu het nog kan! Het is nu lekker weer en daar moeten we vooral van gaan genieten. ik kan me vergissen maar het lijkt me dat ook de winkeliers hier hun voordeel mee kunnen doen, dat mooie weer. Martin Bril had het over rokjes dag, maar ook al is vandaag niet het eerste zonnige weer van het voorjaar van 2012, het is grappig te zien dat er veel meer rokjes en zwierige jurkjes worden gedragen op zo'n Zonnige dag. Onze Caro, stagiaire marketing kwam vanmorgen zelfs in een hotpants aanzetten met mooie rood gestifte lippen. Dit mooie weer, ik hoef jullie niet uit te leggen dat het het ware kampeerweer is. ik teken voor nog drie van zulke zomerse maanden, dan hebben wij een geweldig seizoen gehad en kunnen we nog meer zaken van ons verlanglijstje realiseren! Dit mooie weer, een betere promotie kunnen we ons niet wensen! Wees welkom op Watersportcamping Heeg, de Polletjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten