-0515-442328-

zaterdag 23 juni 2012

Van ruilen komt.....

Echt zo grappig, dit wil ik graag met jullie delen. Ik praat (bijna) altijd met Jan en alleman. Of ik je nu plots in de bus tref of voor Albert Heijn, het maakt niet uit, ik ben bijna altijd wel opzoek naar jou verhaal en of ik daar zelf of een van mijn dierbare wat mee zou kunnen. Maar sinds ik actief ben op Social Media is er een hele wereld extra voor me open gegaan. Ik ben begonnen met het aanmaken van een Linkedin account. Na een workshop en vele maanden oefenen kan ik wel stellen dat ik dat redelijk onder controle heb. Daarna ben ik aan de slag gegaan met Twitteren. Natuurlijk, eerst met het eitje, daarna leuk met ons eigen logo van de camping, een goede bio schrijven en natuurlijk volgers scoren. Voor een digibeet oma als ik (ik ben 46 en heb op de middelbare school wel al kennis kunnen maken met de elektronische type-machine, dat was in dezelfde tijd dat ik met de vaste telefoon belde om te horen hoe laat het was...) gaan de dingen soms wat langzamer... Maar goed, eenmaal de smaak te pakken, kan ik zeggen dat we toch ook met twitter leuk bezig zijn en elke dag groeit het aantal volgers. Ik ben altijd nieuwsgierig wie ons is gaan volgen. Zo zag ik twee weken geleden dat bloembolonline ons is gaan volgen op twitter. Vast iemand die ook van kamperen houdt dacht ik nog en net zoals ik dat in de bus zou hebben gedaan, deed ik dat nu ook maar dan via een tweet....: Bloembolonline, kunnen we misschien ruilen? En voor ik het weet kreeg ik twee hele volle dozen, afgevuld met heel diverse zomerbloembollen! Deze werden keurig door een koerier afgegeven op de receptie en via een mailtje dat we ontvingen stond te lezen dat ze nieuwsgierig waren waar we mee wilde ruilen! Geweldig, wat een super spontane actie! Kijk, waarschijnlijk was bloembolonline nooit onze kant op gekomen zonder twitter, en zou ik via bloembol online nooit nog even voor een kapitaal aan bloembollen bestellen. Wat gaaf dat we elkaar zo wel kunnen vinden! Trouwens het verhaal en de gun factor kan nooit groter worden. ik ben voor mijn leven ambassadeur van bloembolonline. En als je wilt zien hoe mooi die bloembollen kunnen worden, dan kan je vanaf july een kijkje komen nemen op onze bloemrijke camping! Wees welkom, de Polletjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten