-0515-442328-

woensdag 28 maart 2012

Welke duurzame aspecten kunnen mijn organisatie cool en hip maken?

Een prikkelende vraag die me al de hele ochtend bezig houd. Duurzaamheid is een van die trends die eigenlijk helemaal geen trend is. Uit diverse wetenschappelijke onderzoeken blijkt dat er maar een hele kleine groep consumenten zijn (10-15%)die bij de aankoop van producten en diensten hier rekening mee houden en die al jaren even stabiel is gebleven. Geen trend dus.
Toch is duurzaamheid een deel van ons zijn. Niet dat we dat als uniek verkoop argument "verkopen" nee, we houden bij alles wat we doen rekening met duurzaamheid. Dat doen we door het beheersen van onze kosten en het nemen van risico's (procesgericht) en dat doen we bij het realiseren van groei en kansen (productgericht.

Watersportcamping Heeg vaart zijn eigen koers, vanuit zijn eigen DNA, eigen vingerafdruk en niet conformerend aan de heersende dogma's.
In ons DNA zit anders zijn, we willen voorbij de grijze massa komen, maar wel op een relevante manier die past bij onze vingerafdruk, ons DNA.
En daarom houd de vraag me bezig, welke duurzame aspecten kunnen Watersportcamping Heeg cool en hip maken?
Wellicht dat jij nu een idee hebt, ik ben benieuwd!
Wees welkom, een groet & glimlach, De Polletjes, Watersportcamping Heeg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten