-0515-442328-

donderdag 19 april 2012

Share the SHIT & FUN

Ken je dat, zo'n dag dat alles mis lijkt te gaan. Niet zozeer bij de andere maar bij jezelf. Er lijkt niets normaals uit je vingers te ontstaan, het enige wat lijkt te ontstaan is SHIT. En langzaam maar zeker wordt je er ook erg chagerijnig van..... Wat wil je dan het liefste? Het begon eigenlijk al fout, ik werd ietwat te laat wakker vanmorgen. Natuurlijk, gisteren was heftig bij de Week van de Ondernemer, je raakt zeer geinspireerd maar het is wel een hele dag op de top van je concentratie leven. Ik werd dus te laat wakker, en terwijl ik me snel denk aan te kunnen kleden, trek ik iets te hard aan mijn panty. Je raadt het al, kapot. Gelukkig heb een een stapeltje liggen, dus gewoon snel de volgende aantrekken, en zeker dit keer lukt het me de panty heel om mijn been aan te brengen. Ik heb het hele ochtendritueel verder doorlopen en kom in de keuken om een bakje koffie te maken. We hebben zo'n potje waar je gemalen koffie op de bodum gooit, maar....koffieblik leeg, ik pak een nieuwe uit de voorraad en knip deze iets te enthausiast open. Werkelijk de hele keuken geurt heerlijk naar de gemalen koffie. Kijk nu begint mijn dag al een beetje verziekt te dreigen te geraken. Ik ben niet meer echt vrolijk. Eenmaal op de camping gaat het nog steeds niets beter, ik ben immer te laat en omdat ik er gisteren ook al niet was ligt er genoeg aan vragen op mij te wachten. Natuurlijk wordt ik aangesproken op het feit dat ik te laat ben, maar ik heb hier geen zin in, mijn dag is nu definitief verziekt. Ik zeg niks, probeer zo snel mogelijk wel de dingen te doen, die ik zou moeten doen terwijl ik ook nog eens krampachtig probeer ieder ander buiten gezichtsveld te houden. Tuurlijk, dit gaat niet werken. Als ik niet ook gewoon mijn kleine shit bereid ben te delen, dan zal er niemand zijn die mij begrijpt, laat staan dat ik een klein schouderklopje zou kunnen krijgen en een verhaaltje dat ik gewoon eerst even rustig een kop koffie moet gaan drinken en vooral nu eerst even dingen moet gaan doen waardoor ik weer in mijn energie wordt gezet. Maar ik ben de baas en denk dat ik het goede voorbeeld geef door mijn onmenselijke onfeilbaarheid. Ik ben toch stoer en een bikkel, bruis van energie en heb eigelijk nooit tegenslagen...... Voor wie wil ik deze act ophouden? En sterker nog, wie wint bij dit gedrag? Helemaal niemand, mijn team niet, mijn organisatie niet en ik ook zeker niet. En zo is het ook, de FUN delen we hier wel, hoewel ik me realiseer dat het altijd nog beter kan. Ik zou zeggen tegen iedereen waar het vandaag echt lekker bij loopt; Vier het! Deel het dat het zo goed gaat! Niet alleen omdat je loopt te stralen maar laat het ook blijken in iets extra's, tracteer op een lekkere stroopwafel of zo. En voel je je echt SHIT, ga niet lopen broeien, maar deel het even en je zal zien dat er plots gewoon een lekker kopje koffie voor je klaar staat, gewoon omdat we allemaal wel eens mens zijn! Heb jij ook even zin in een kop koffie, wees welkom! Je krijgt direct een kop verse koffie van me! De Polletjes/ www.watersportcampingheeg.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten