-0515-442328-

donderdag 30 augustus 2012

Een leven lang leren

http://www.missionbranson.com/candidate/70
Jullie weten wel dat we steeds opzoek zijn naar nieuwe dingen, nieuwe kennis en uitdagingen. En toen....kwam ik dit tegen!!!! Helemaal iets voor mij! Dit zou echt een enorme kans voor me zijn en ik doe het eigenlijk nooit maar nu zou ik je echt willen vragen om mijn filmpje te gaan bekijken! Ik ben kandidaat 70, Karin Veldhuizen. Door zoveel mogelijk kijkers te hebben gehad, maak ik meer kans om door te kunnen dringen naar de laatste ronde. En mocht ik het zijn die deze stage bij Richard Brandson mag lopen, dan zal ik daar natuurlijk ook via dit blog daarover berichten. Ik zal je melden wat ik met de nieuwe kennis en inspiratie zal doen, waar het toe zal leiden. Want als altijd wil ik graag met jou mijn kennis, mijn netwerk en mijn passie delen. Wellicht dat je nog meer mensen kent die ook mijn filmpje gaan bekijken, zou helemaal tof zijn! Lieve mensen, bedankt voor jullie tijd & energie! Ik houd je op de hoogte, de Polletjes, Watersportcamping Heeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten