-0515-442328-

vrijdag 17 augustus 2012

Je hebt mensen die verdwalen in een badje en je hebt mensen die de weg vinden op de oceaan!

Het is een niet makkelijke tijd, het moment waarop je je kan bewijzen als ondernemer. Natuurlijk zijn er zat dingen die je totaal niet in de hand hebt en die het jou echt lastig kunnen maken. De weg zelf vinden is geen makkelijke, je moet op zoveel zaken letten, de stroming, uit welke hoek kan je tegenwind verwachten? Dan ligt het en jou hoe je je daarop gaat voorbereiden, je zeilen gaat stellen. Maar dan nog, om de weg te vinden zijn er veel dingen die handig zijn om te weten. Als je weet waar je naartoe wilt, hoef je dus alleen nog maar uit te zoeken: Wanneer wil ik daar zijn? Welk materiaal heb ik daarvoor nodig? Waar komt de tegenwind vandaan? Waar kan ik de stroom mee verwachten? Hoe hoog is de deining? Welke bemanning heb ik daarvoor nodig? Hoe kan ik dat alles zo simpel mogelijk doen? Zo is het vanzelf ook met onze camping. Gewoon wat strategische vragen waarop jezelf antwoorden moet zoeken. Natuurlijk kan het je helpen om ervaringsdeskundige te vragen je te helpen bij het zoeken naar je antwoorden. Maar mijn ervaring is dat het je ook heel erg kan beperken in het vinden van je eigen weg. En je eigen weg, dat is de beste weg! De weg die zelden veel van je concurrenten ook volgen. Als je zelf je antwoorden hebt gevonden dan verdwaal je niet zo makkelijk bij het vinden van je eigen weg! Wil je zien hoe wij voorbij de gebaande paden de weg nemen? Wees welkom! Watersportcamping Heeg, De Polletjes. http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten