-0515-442328-

dinsdag 25 september 2012

Het resultaat dat aan niet-gangbare eisen voldoet

Als ik onze eigen gasten had gevraagd wat ze graag anders hadden gezien, dan was ik hier niet op gekomen. Ik wilde meer gemak bieden, terwijl de echte kampeerbeleving als een paal boven water zou blijven staan. Dat is gelukt doordat ik mezelf veel waarom vragen bleef stellen. Juist mezelf afvragen wat is er binnen de recreatie sector heel normaal, dat eigenlijk vreselijk vreemd is? Ik heb het gevonden; afval afvoeren! Thuis hoeven we nooit ver te lopen om onze vuilnis kwijt te raken in onze kliko. Als we 10 meter hiervoor moeten lopen is het al heel wat. Daarna vroeg ik me af of het vuilnis weg brengen ook een gezellig, prettig klusje is om te doen? Nu nee, niet echt zou ik zeggen. Toe heb ik zitten bedenken hoe we dit klusje, van je afval af raken, wel prettig konden maken. Een Jonge Nederlandse designer heeft samen met ons zitten sparren hoe we dat het beste konden doen. En ik moet zeggen, de reacties van onze gasten zijn erg positief. Wij halen met ons eigen design vuilniskarretje het vuil op bij de tent of caravan. Onze gasten krijgen een nieuwe vuilniszak aangereikt en het vuil wordt direct afgevoerd. Zo zien we ook direct van elke plaats hoe die erbij ligt, horen we van onze gasten wat voor leuke belevenissen ze hebben meegemaakt en zien we een jarige job die we direct kunnen feliciteren! Wij zijn blij, want van dit soort niet gangbare product en dienst ontwikkelingen maken we juist het verschil. Waarde bieden op een opmerkelijke manier, typisch Watersportcamping Heeg dus! Wees welkom, De Polletjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten