-0515-442328-

woensdag 19 september 2012

innovatiespotterscongres

Samen met mijn stiaire Caro heb ik me ingeschreven voor het innovatiespotterscongres. Wat leuk om via de deelnemerslijst te zien dat het transportbedrijf Veenstra er ook heen gaat. Hoewel ik de namen van de personen die meegaan niet herken. Ik besluit ze gewoon te bellen en al snel heb ik een "blinddate" met Arjen Hoekstra. Gisteren was het zover, Caro en ik melden ons bij de balie en we worden hoogst persoonlijk door Arjen opgehaald en krijgen nog een kop koffie ook! Het ontbreekt er nog maar aan of we krijgen een hele rondleiding. Wat een welkom! En eenmaal in de auto begint het al snel. Na het kennismaken en voorstel rondje in de auto. Mijn hersenen draaien op volle toeren; aan welke contacten hebben Erik en Arjen wat? Ik loop in gedachten langs mijn gasten, leveranciers en vrienden. Natuurlijk, weet je ik denk dat je misschien wel wat aan Jasper hebt. Jasper werkt bij Akzo Nobel. Trouwens, misschien heb je ook wel wat aan Maurice. Maurice die zit ook in de transport en logistiek wereld en is volop aan de slag met een nieuw bedrijf. Caro zit erbij en luistert aandachtig. Ook zij heeft zo haar ideeen en af en toe verteld ze die ook. Ik ben trots op haar want als eerste jaars MBO'ster je staande weten te houden in de grote mensen wereld is natuurlijk heftig! En na een best wel lange rit naar Oost Groningen, komen we aan op de bestemming. In de buurt van Eenzaamhaven zoals onze droomgast Tom die noemt. Over een smal ossegangetje kunnen we de boerderij bereiken waar het congres zich bevind. We schrijven ons in, drinken wat en kijken vooral onze ogen uit. Een oude boerderij waar het net niet meer stinkt naar oude koeiemest, waar overal spinnenwebben hangen en de musjes vrolijk twitteren en heen en weer vliegen. In deze oude koeiestal, tochtig en waar de regen zo hard tegen het dak slaan, dat het af en toe lastig is om te sprekers te kunnen verstaan. Daar hebben ze door de verlichting, de bezoekers, het personeel wel een coole atmosfeer weten te bereiken! En gisteravond laat, moe maar voldaan liggend in bed, ben ik dankbaar dat ik dit nog heb mogen meemaken! Een gewelig verrassende dag, vooral door de lift van de jongens van Veenstra Transport! Wanneer zullen wij samen carpool-en? Een groet & glimlach, de Polletjs Watersportcamping Heeg http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten