-0515-442328-

woensdag 26 september 2012

Hit en run

Je hebt de richting bepaald waarop je je richt, je schiet en dan is het "lopen"! Zo simpel is het, niks meer of minder. Maar we kennen het pad dat we gaan bewandelen niet, het is nieuw voor ons. We kennen de obstakels onderweg niet, we weten enkel welke kant we op willen gaan. Maar als je dan vervolgens geen stappen onderneemt, dan weet je zeker dat je je bestemming nooit zal bereiken. Natuurlijk zullen we obstakels tegen komen. En weet je, als je naar top sporters kijkt of naar top wetenschappers of gelijk welke toppper dan ook, het valt me op dat ze helemaal niet meer of minder drempels hebben gehad op hun pad, ze zijn vooral gewoon doorgegaan omdat ze intuitief aanvoelde dat dat de richting voor ze moest zijn. Houdt dat soort mensen als bron van inspiratie voor je op het moment dat je moeite ervaart. Jij kan er ook gewoon komen, het is een kwestie van volhouden en volharden. Het nieuwe pad is niet eenvoudig, daarom is het een extra kick wanneer je wel je doel gaat bereiken. Wij hebben met onze camping ook genoeg tegenwind gehad en hebben nog regelmatig obstakels die we ervaren en die ons dreigen te frustreren. Denk alleen al aan de bouwaanvraag voor onze Beachbar Zimpel. De gemeente raakt de aanvraag kwijt, de gemeente keurt de bouwaanvraag af, maar uiteindelijk hebben we het dan toch voor elkaar gekregen! Natuurlijk heb ik ook van die momenten dat ik denk ik kap ermee, het kost me teveel bloed, zweet en tranen zou Andre Hazes zeggen. Maar ik ben blij dat we toch hebben doorgezet. Komende winter wordt ook spannend, we willen toch stappen nemen in het bereiken van ons doel; Watersportcamping Heeg wil haar gasten verrassen door ze in een creatieve, innovatieve en authentieke atmosfeer op een comfortabel park hun vrije tijd te laten beleven. Maar daarvoor hebben we wel de nodige omzet afgelopen zomer gemist. Hoe nu verder? Daarvoor heb ik je hulp nodig! Je zou ons echt enorm helpen wanneer je deze blog al zou Rt-en of door zou willen plaatsen op FaceBook. Als jou vrienden net zo leuk zijn als jullie, dan is de kans groot dat ze ons ook leuk vinden! En als wij weer voldoende omzet gaan draaien, dan kunnen we onze camping nog verrassender maken! Lieve lezer; Wil je me helpen? Stuur zoveel mogelijk van jou dierbare vrienden op ons pad, dan kunnen wij lopen. Hit en Run dus. Bedankt voor je tijd en energie! De Polletjes/ Watersportcamping Heeg http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten