-0515-442328-

vrijdag 21 september 2012

Ik vraag je een kleine inspanning te doen

Ik kreeg een vraag of ik bij jullie wilde aankloppen om een kleine inspanning te doen. Dat doe ik normaal nooit, zoals jullie weten maar omdat het echt een hele kleine moeite is met mogelijk grote effecten wil ik toch jullie vragen. Het gaat om een stem uit te brengen op een goed project. Waarom vind ik het goed? Het gaat hier om een project in een arm land waarbij er een eenvoudige oplossing wordt geboden waarbij de bevolking meer zelfstandig wordt en minder afhankelijk. Kinderen kunnen zich hierdoor beter ontwikkelen en dat allemaal zonder het milieu verder te belasten. Als jij jou stem uit wil brengen, ka dit project een prijs winnen van 10.000 euro waardoor ze heel veel gezinnen kunnen helpen. Gewoon doen dus, het kost je hooguit 1 min.! http://voordewereldvanmorgen.nl/Projecten/De_moonlight_solar_lamp_voor_Nepal_en_Nederland Bedankt voor jullie hulp, echt tof! Een goed weekend, groet & glimlach, De Polletjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten