-0515-442328-

vrijdag 28 september 2012

verder kijken

Ook als je een klein bedrijf bent, zo'n papa en mama bedrijf zoals Watersportcamping Heeg is, kan je nog steeds grootse dingen doen. En volgens mij is het alleen maar een voordeel als je een kleine organisatie bent. Het enige dat je moet kunnen is verder kijken en een beetje lef hebben. Als je een goudvis bent zal je nooit een indrukwekkende haai worden, of toch? Tuurlijk kan je ook hetzelfde effect bereiken als een haai! Als je niet groot en sterk bent, zei mijn vader altijd dan moet je je harsens gebruiken! En zo is het. Neem nu die goudvis. Boven water heeft hij al een heel indrukwekkende indruk op zijn kijkers gekregen. Niet anders dan de haai zelf! Waarschijnlijk kan hij in nog veel ondieperder water begeven dan de haai, hij heeft dus een nog groter speelveld! Sneller, wendbaarder eigenlijk gewoon hetzelfde als bij organisaties. En nu we het toch over vissen hebben, ik ben al jaren opzoek naar een dode dolfijn. Ik zal je vertellen waarom. Graag wil ik die dode dolfijn bij ons ergens in de rietkraag leggen, stiekum in het donker zonder dat iemand mij dat heeft zien doen! Tuurlijk duurt het geen dagen voordat een toevallige voorbijganger deze gezien zal hebben. En hoe kan er nu een dolfijn in het zoete Friese binnenwater liggen. Heel toevallig heb ik dan in de buurt van die dolfijn een van onze beachflags geplaatst waarop subtiel het logo te zien is. Zie je het al voor je, ik weet zeker dat het groot nieuws is, en het is nog te plannen ook! Helaas is het me tot nu toe nog niet gelukt om een dode dolfijn te bemachtigen, schijnt iets met de wet te maken te hebben. Ik heb het al eens hier en daar gevraagd aan experts. Maar mocht jij ons die dode dolfijn kunnen leveren? Dan hoop ik dat je aan ons wilt denken! Wees welkom, Watersportcamping Heeg, de Polletjes http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten