-0515-442328-

woensdag 5 oktober 2016

trENDy

Voordat je het weet, ben je dood! Onze gasten, ik ben natuurlijk blij met ze, want door hun heb ik te eten! Zij kunnen gerust zonder mij, maar ik kan niet zonder hen! Toch ben ik steeds maar weer opzoek naar het antwoord op mijn droomvraag: Hoe zorg ik ervoor dat ik voldoende gasten heb, die zo naar me verlangen?

Wat moet ik binnen onze camping daarvoor aanpassen, zodat het kamperen hier nog beter past bij onze droomgasten? Simpelweg de nieuwste trends maar omarmen is geen optie. Immers vroeg of laat is het gedaan met de trend!
Onze camping is in essentie nog steeds dezelfde, maar als je gaat inzoomen, dan is die totaal anders dan een kwart eeuw geleden! Steeds maar weer, wordt onze camping aangepast aan de veranderende wensen en behoeften van onze gasten. Van het soort waar we er wel graag heel veel van wensen. Stel je voor dat we zulke unieke producten zijn gaan aanbieden voor een groep gasten, die groot genoeg is om van te kunnen leven. Een groep die bij het horen van het woord "kamperen" direct aan ons gaat denken! Dat we zo uniek zijn geworden, zoals Cirque du Soleil is onder de circussen. Niets te maken met crisis, niets te maken met een overconcurrentie. En niet onbelangrijk, heeft het de wonderlijke combinatie van erg van deze tijd te zijn, en tegelijkertijd erg tijdloos!
Voorbij het hijgerig achter elke doorgebroken trend lopen, om er maar bij te blijven lopen.....
Want een ding weten we allemaal zeker, elke trend loopt ooit weer op zijn einde. Trends volgen is naar mijn idee dan ook niet heel wijs. Beter volg je je droomgast en stuur je op dat je hem steeds maar beter en beter weet te bedienen. Zo erg, dat die niet meer zonder je wilt en naar je verlangt.
Ik ben benieuwd, wanneer heb jij voor het laatst een trend binnen je organisatie omarmt? En waarom deed je dat? We zijn benieuwd, wees welkom de polletjes Watersportcamping Heeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten