Onze reserveringsaanvragen kosten ons tijd. We vragen onze gasten niet om allerlei gegevens in te vullen, en nog meer. Nee, met een paar enkele vragen en een telefoonnummer. We maken het voor de gast makkelijk!
We bellen ze zo snel mogelijk op. Stellen een paar vragen, en bieden ze voor hen de best mogelijke optie aan.
Zij horen met wie ze te maken hebben, ze krijgen al wat meer gevoel bij waar ze hun kostbare tijd gaan doorbrengen.
Wanneer je goed hebt geluisterd, hoor je ook in welke richting ze wat zoeken. Gaan ze voor de cultuur, de natuur of voor de watersport? Of misschien een combinatie hiervan? Dan weet je ook wat je zoal meer kan aanbieden. Goed met de kamperende gast meedenken, vanuit een oprechte aandacht, geeft meer upselling dan dat welke tool dan ook online voor elkaar zou kunnen krijgen. Zolang je maar in het belang van de gast gaat ontwerpen en voorstellen. Dan voelt het goed en dat voelt de gast ook direct!
Op de reservering plak ik onze eigen postzegels, doe een klein bedank post-it briefje op de reservering. Tuurlijk kost dat allemaal tijd, maar wanneer je naar een winkel gaat om een kadootje te kopen, wil je toch ook graag dat het mooi en persoonlijk wordt ingepakt. Anders kan je het wel gewoon goedkoper bestellen bij de ene of andere webshop! Persoonlijke aandacht inzette bij het sluiten van een deal, om zo een sterke positionering te verwerven. Want er zijn genoeg dingen waar we ons niet in kunnen (en willen) onderscheiden. We hebben geen zwembad, geen animatie team en geen kampwinkel, om maar wat te noemen. We moeten het hebben van andere dingen. Wij werken elke dag weer opnieuw aan Vernieuwing, Anders, MVO en Persoonlijke aandacht. En dan mag het sluiten van een deal ook flink wat tijd kosten. Uiteindelijk wordt de gast en wij daar blijer van!
Wat doe jij, waardoor je gast en jijzelf blij worden? Heb je die combinatie al gevonden? We zijn benieuwd, laat je ons weten welke combinatie dat voor jou is? Wees welkom, de polletjes, Watersportcamping Heeg.
We bellen ze zo snel mogelijk op. Stellen een paar vragen, en bieden ze voor hen de best mogelijke optie aan.
Zij horen met wie ze te maken hebben, ze krijgen al wat meer gevoel bij waar ze hun kostbare tijd gaan doorbrengen.
Wanneer je goed hebt geluisterd, hoor je ook in welke richting ze wat zoeken. Gaan ze voor de cultuur, de natuur of voor de watersport? Of misschien een combinatie hiervan? Dan weet je ook wat je zoal meer kan aanbieden. Goed met de kamperende gast meedenken, vanuit een oprechte aandacht, geeft meer upselling dan dat welke tool dan ook online voor elkaar zou kunnen krijgen. Zolang je maar in het belang van de gast gaat ontwerpen en voorstellen. Dan voelt het goed en dat voelt de gast ook direct!
Op de reservering plak ik onze eigen postzegels, doe een klein bedank post-it briefje op de reservering. Tuurlijk kost dat allemaal tijd, maar wanneer je naar een winkel gaat om een kadootje te kopen, wil je toch ook graag dat het mooi en persoonlijk wordt ingepakt. Anders kan je het wel gewoon goedkoper bestellen bij de ene of andere webshop! Persoonlijke aandacht inzette bij het sluiten van een deal, om zo een sterke positionering te verwerven. Want er zijn genoeg dingen waar we ons niet in kunnen (en willen) onderscheiden. We hebben geen zwembad, geen animatie team en geen kampwinkel, om maar wat te noemen. We moeten het hebben van andere dingen. Wij werken elke dag weer opnieuw aan Vernieuwing, Anders, MVO en Persoonlijke aandacht. En dan mag het sluiten van een deal ook flink wat tijd kosten. Uiteindelijk wordt de gast en wij daar blijer van!
Wat doe jij, waardoor je gast en jijzelf blij worden? Heb je die combinatie al gevonden? We zijn benieuwd, laat je ons weten welke combinatie dat voor jou is? Wees welkom, de polletjes, Watersportcamping Heeg.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten