De zomerende zomer heeft in al die lastminute reserveringen een groot aandeel. Maar de zinderende zomer brengt ook nog iets anders moois mee
Er zijn juist nu heel veel jonge mensen en jonge gezinnen. Leuk is dat want ondanks dat wij ons op de rode doelgroep richten, zagen wij ook de laatste jaren onze gasten vergrijzen. Niet dat we wat tegen 50plussers hebben (zijn we zelf ook) maar het zijn toch wat minder dynamische mensen. Het springerige is er bij die 50plusser wat af, zal ik maar zeggen. Leuk dat het nu zo gezellig en levendig is, juist door al die jongere en jonge gezinnen. En weet je wat vooral zo fijn daaraan is, dat nu ook deze groep een super positieve ervaring heeft gehad op onze camping met kamperen. Zeker weten dat ze dat zullen onthouden en doorvertellen. Dit is de groep die graag praat over zijn eigen ervaringen. Het helpt weer om nieuwe, potentiele (jonge) gasten te enthousiasmeren. Mond tot mond reclame is en blijft altijd voor iedereen belangrijk. Maar vooral voor die rode doelgroep. Die laat zich als geen ander graag adviseren door eigen vrienden en bekenden. Voor nu genieten we van de drukte, en voor volgend jaar ziet het er door deze geweldige zinderende zomer, er ook al goed uit!
Wie ken jij die juist door deze zinderende zomer voor het eerst weer is gaan kamperen in Nederland? We zijn benieuwd, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten