We willen graag iets toevoegen aan de wereld. We willen het verschil gaan maken. Alleen wat extra geld verdienen is voor ons nooit een doel geweest. We willen van elke dag een feestje maken. Immers onze gasten komen tijdens hun meest kostbare tijd, naar ons toe. Om een extra mooie tijd hier te hebben, anders hadden ze wel thuis kunnen blijven!
Een hele opgave dus. Maar we doen het met veel plezier. Met een hoop energie, creatieviteit en hard werken hebben we al wel al heel wat bereikt in de afgelopen 32 jaar. Van een "veredelt weiland", hebben we een camping gemaakt. Niet zomaar een camping, maar een camping met een heel eigen sfeer en bijzonder fijne gasten.
Wat doen wij dan anders dan de andere campings in Nederland? Eigenlijk is het een optelsom van heel veel dingetjes. Ik noem er hier een paar. En juist de optelsom van die kleine dingetjes samen, maakt dat we niet bepaald een doorsnee camping zijn geworden.
Uiteindelijk zijn het dit soort zaken die ons een bijzondere positie heeft gegeven. Allemaal hadden we de afgelopen zomer enorm voordeel bij het prachtige weer. De hele provincie Friesland had vorig jaar baat bij de Culturele Hoofdstad, maar geen enkele camping had zoveel projecten ontwikkeld met de creatieve sector als wij! Er zijn maar weinig campings die hun website aanbieden in 6 talen. Er zijn weinig campings die geen animatie team hebben, geen slagboom hebben en geen wifi. Daar hebben we bewust voor gekozen. Het zijn scherpe keuzes, daar moet je wel lef voor hebben.Een hele opgave dus. Maar we doen het met veel plezier. Met een hoop energie, creatieviteit en hard werken hebben we al wel al heel wat bereikt in de afgelopen 32 jaar. Van een "veredelt weiland", hebben we een camping gemaakt. Niet zomaar een camping, maar een camping met een heel eigen sfeer en bijzonder fijne gasten.
Wat doen wij dan anders dan de andere campings in Nederland? Eigenlijk is het een optelsom van heel veel dingetjes. Ik noem er hier een paar. En juist de optelsom van die kleine dingetjes samen, maakt dat we niet bepaald een doorsnee camping zijn geworden.
- We ontwikkelen projecten samen met de creatieve sector
- We zijn meer dan gemiddeld gericht op de internationale gast
- We innoveren meer dan gemiddeld
- We houden langer vol dan de andere
- We zijn meer dan gemiddeld digitaal
- We durven
Onze drijfveer is dat we wat aan de wereld willen toevoegen. Meer dan gemiddeld (economische) impact hebben op het verbeteren van onze omgeving. Dat dankzij onze camping het voorzieningen niveau in ons dorp groot kan blijven. Dat dankzij onze camping, zoveel mogelijk mensen aan het werk kunnen zijn. Ook mensen met een achterstand tot de arbeidsmarkt. Dat er zoveel mogelijk beestjes en plantjes op onze camping kunnen leven. Dat onze gasten met een zo vol mogelijke "gevulde batterij" weer huiswaarts keren. Want het zijn vooral onze gasten die ervoor zorgen dat we een verdienmodel hebben! Wat wil jij toevoegen aan de wereld? Hoe ziet jou verdienmodel eruit? Je visie, en hoe ga je die bereiken? En doe je dat ook met een hoge creatieve inzet, energie en hard werken? We zijn benieuwd, laat je het ons weten? De polletjes Watersportcamping Heeg.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten