-0515-442328-

dinsdag 30 april 2019

wat doe jij aan maatschappelijke impact?

Zeventig procent van de Nederlandse gasten, zowel zakelijk als consumenten, verwachten dat een leverancier iets doet aan maatschappelijke impact. Dus iets op het gebied doet van ecologie, duurzaamheid of sociaal. Het verdient dus aanbeveling dat je dit ook claimt.Je claim moet wel kloppen!

Je kunt je dus onderscheiden met maatschappelijke impact. En dan moet je het ook nog vertellen. Wanneer je niet duidelijk maakt dat je werkt aan maatschappelijke impact, dan kiezen je gasten zomaar voor je concurrent. Ook wat medewerkers betreft is het steeds meer en meer een issue om wel of juist niet voor een werkgever te kiezen. Bij jong talent is het meer en meer doorslaggevend, ga ik voor die werkgever, of voor die?
kortom, er is weer genoeg stof tot nadenken voor ons. Want natuurlijk doen we al veel aan maatschappelijke impact. Maar hoe kunnen we die nog beter laten zien en beleven? Hoe kunnen we duiden? Laatst kreeg ik van onze Rabobank een prachtig klein boekje, waarin ze hun hele impact krachtig weergaven. Alleen al deze impact goed kunnen meten is al een hele kunst en vergt nogal wat voor ons. Neemt niet weg dat ook wij iets dergelijks zouden kunnen ontwikkelen voor onze camping.
Misschien heb jij ook al gemeten wat je maatschappelijke impact is en heb jij die ook op een mooie wijze weten weer te geven. We zijn benieuwd hoe jij dat hebt gedaan. Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten