-0515-442328-

dinsdag 17 maart 2015

Hoe ziet jouw droomvakantie eruit?

Natuurlijk willen wij zoveel mogelijk "droomvakanties" bij onze gasten creeren. Dat is ons bestaansrecht natuurlijk. Want geen droomvakantie, geen ambassadeurs. En geen ambassadeurs = veel minder gasten.
Maar wat is nu een droomvakantie?


Dat is voor iedereen persoonlijk, zoveel mensen, zoveel droomvakanties. Het is een lastig te definieren iets. En telkens wanneer ik erover nadenk loop ik toch een soort van vast. Want droomvakanties creeren is niet gelijk aan ambassadeurs creeren. Dit gaat wat mij betreft toch nog een stapje verder. Een droomvakantie is er eentje die je werkelijk nooit meer zal vergeten. Is er eentje die niets te wensen over liet en, die je hart totaal heeft gestolen! Met warme, positieve gevoelens blijf je er je leven lang aan terug denken. Ik kan me nog goed voorstellen hoe fijn de eerste vakantie met Jacob was. We gingen naar Ibiza stad, danste tot het weer licht werd, kuste op elke hoek van de straat. Gingen naar de mooiste restaurantjes maar verdronken in elkaars aanzicht. Dat was voor mij mijn droomvakantie. Natuurlijk speelde de zon, de vele vrije geesten om ons heen en het hotel, de motorverhuurder en het lekkere eten een rol daarin. Maar er was meer, het was onze eerste keer, zo samen op vakantie. Het had ook een vakantie naar Ameland kunnen zijn......Betekent dit nu dat wij vooral op gasten moeten gaan richten die voor de eerste keer samen op vakantie gaan? Misschien wel, maar ik twijfel. Een droomvakantie, dat gun je iedereen. Hoe kan ik met onze camping sturing geven aan meer droomvakanties? Dat is de vraag, maar dan moet ik toch eerst helder hebben hoe jou droomvakantie eruit ziet. Zou je mij willen helpen door in het kort jouw droomvakantie te beschrijven? Dan kan ik alle droomvakanties analyseren en zo kom ik vast tot meer inzicht, meer kennis en dus krijg ik meer mogelijkheden om werkelijk het verschil te kunnen gaan maken tussen een aangename vakantie en een droomvakantie!
Ik ben benieuwd naar jouw droomvakantie, laat je het mij weten? Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten