-0515-442328-

vrijdag 3 april 2015

maak er een goede vrijdag van


Wat hebben we geluk dat dit jaar het paasweekend direct binnen ons seizoen valt. Want daardoor bezoeken juist direct extra veel mensen onze campingin Friesland. Na een lange en vaak toch wat duffe winter, zijn we wel weer toe aan de reuring die onze gasten met zich meebrengen.

Maar na een lange winterstop, horen we ook altijd weer schokkende verhalen. Niet iedereen maakt een goede winter door. Soms zijn er hele leuke families die zijn gaan scheiden, of wat te denken van een heftige ziekte. Het is altijd weer een schok omdat we het dan niet hebben verwacht. We gaan er maar vanuit dat wanneer we eind september afscheid nemen voor de winterslaap, dat we onze gasten weer in hun goede doen in April daarop zullen treffen. En zo is het niet altijd. Het zet me ook weer aan het denken, waarom draait het nu in het leven, welke betekenis mag ik geven aan mijn leven en dat van de andere om mij heen. Zware vragen, maar zeker ook mooie vragen. Want laten we ook van deze vrijdag weer een goede vrijdag maken. Laten we met onze dierbare een mooi paasweekend vieren. Wanneer het leven gewoon is, dan ben je al een gelukkeling. Dat besef ik juist temeer door het zien van het leed dat andere treft. Raar eigenlijk dat ik het af en toe nodig heb, andermans leed.
Geniet buiten gewoon, en mocht je zin en tijd hebben, wip dan gezellig langs, dan kunnen we bijpraten met een kop koffie!
Ik kijk naar je uit, wees welkom! De polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten