Er ligt nog een wereld te winnen voor ons. Voor jou en voor mij. Het enige dat we echt beter moeten doen is de potentie wakker kussen. Er zijn nog genoeg sociale groepen in binnen en buitenland, die gerust zouden willen komen kamperen, mits.....
Tja, wat zijn nu die latente behoeften van die gasten en hoe spelen we daar snel en slim op in? Kunnen we moderne technologieen daar niet handig bij helpen? Wat zijn onze irrators? En hoe kunnen we die verder verbeteren?
Onze opgave is alleen maar om onze gast telkens weer beter te bedienen, zo overvleugelen we de concurrentie en behalen we langzaam maar zeker een sterkere positionering.
Tja, wat zijn nu die latente behoeften van die gasten en hoe spelen we daar snel en slim op in? Kunnen we moderne technologieen daar niet handig bij helpen? Wat zijn onze irrators? En hoe kunnen we die verder verbeteren?
Onze opgave is alleen maar om onze gast telkens weer beter te bedienen, zo overvleugelen we de concurrentie en behalen we langzaam maar zeker een sterkere positionering.
- Alles in het werk stellen om de nieuwe kansen, de potentie, te zien.
- Alle factoren die bepalend zijn voor deze nieuwe doelgroep in het koop proces, boven water zien te krijgen
- Onze producten, diensten en service hierop aanpassen
- De juiste kanalen en middelen inzetten om deze doelgroep effectief te kunnen bereiken
- Monitoren van de kwaliteit van de experience
- Weer opnieuw aanpassen, daar waar het beter kan en moet!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten