We konden het al in het trendboek van het NRIT lezen. Langzaam maar zeker zijn er steeds minder mensen die kiezen voor een all inclusieve vakantie aan het zwembad. De grote stijgers zijn de vakanties die men zelf helemaal kan samenstellen. Van massa toerisme naar de massa aan kleine pareltjes.
De massa aan kleine pareltjes, die hebben we hier natuurlijk ook. Alleen zijn ze nog niet allemaal aan elkaar geregen. Het is nog niet een mooi snoer geworden. We hebben al wel pogingen gewaagd, met het ontwikkelen van arrangementen. We dachten, laten we maar arrangementen maken, dan hoeft onze gast niet zo na te denken. Maar de kamperende gast van vandaag wil wel graag zelf nadenken. Vandaag wil hij praten met "Pietje" om te horen wat hij vandaag gedaan heeft. En morgen vraagt hij aan de serveerster uit het dorp wat hij beslist moet gaan meemaken of zien! Hij zoekt steeds meer zelf op wat hij wil gaan meemaken. En dat zoeken is wel op zich een feestje. Alleen dan hebben we het al wel over de gast die hier is. Hoe zorgen we ervoor dat de gast die we nog niet hebben, ook weet dat we hier een massa aan kleine, originele en authentieke pareltjes hebben? Hoe weet die gast dat het juist hier goed toeven is?
Kortom, hoe zorgen we ervoor dat we een prachtig parelsnoer in onze etalage kunnen zetten?
Daarvoor zullen we de bereidheid moeten hebben om veel meer te gaan samenwerken. Al die pareltjes bij elkaar laten komen en samen nieuwe stappen gaan ondernemen.
Het probleem is, dat juist deze kleine pareltjes wel de passie en het enthousiasme hebben, maar dat ze relatief over weinig budget en tijd beschikken. Wat zou het al helpen wanneer we een mooi voorbeeld hadden. Heb jij een idee hoe anderen al een mooi parelsnoer in de etalage hebben weten te zetten met succes? Laat je het ons dan weten, we zijn razend nieuwsgierig, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
De massa aan kleine pareltjes, die hebben we hier natuurlijk ook. Alleen zijn ze nog niet allemaal aan elkaar geregen. Het is nog niet een mooi snoer geworden. We hebben al wel pogingen gewaagd, met het ontwikkelen van arrangementen. We dachten, laten we maar arrangementen maken, dan hoeft onze gast niet zo na te denken. Maar de kamperende gast van vandaag wil wel graag zelf nadenken. Vandaag wil hij praten met "Pietje" om te horen wat hij vandaag gedaan heeft. En morgen vraagt hij aan de serveerster uit het dorp wat hij beslist moet gaan meemaken of zien! Hij zoekt steeds meer zelf op wat hij wil gaan meemaken. En dat zoeken is wel op zich een feestje. Alleen dan hebben we het al wel over de gast die hier is. Hoe zorgen we ervoor dat de gast die we nog niet hebben, ook weet dat we hier een massa aan kleine, originele en authentieke pareltjes hebben? Hoe weet die gast dat het juist hier goed toeven is?
Kortom, hoe zorgen we ervoor dat we een prachtig parelsnoer in onze etalage kunnen zetten?
Daarvoor zullen we de bereidheid moeten hebben om veel meer te gaan samenwerken. Al die pareltjes bij elkaar laten komen en samen nieuwe stappen gaan ondernemen.
Het probleem is, dat juist deze kleine pareltjes wel de passie en het enthousiasme hebben, maar dat ze relatief over weinig budget en tijd beschikken. Wat zou het al helpen wanneer we een mooi voorbeeld hadden. Heb jij een idee hoe anderen al een mooi parelsnoer in de etalage hebben weten te zetten met succes? Laat je het ons dan weten, we zijn razend nieuwsgierig, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten