-0515-442328-

zaterdag 1 april 2017

ben jij de vinexwijk voor campers, of....

"Er is een groep mensen die best wel zou willen gaan kamperen. De bereidheid om te gaan kamperen is in Nederland sowieso erg groot! Het zou namelijk best avontuurlijk kunnen zijn. Het zou je een groot gevoel van vrijheid kunnen geven. Maar die vrijheid die ga je niet vinden in een vinexwijk voor campers, zal ik maar zeggen". Aan het woord is Hugo Donselaar van Campspacer, en hij heeft me direct te pakken.

Ik heb het ook vaak over de "tupperware bakken". Van die witte, plastic caravans en campers. Tuurlijk zijn ze comfortabel, Tuurlijk zijn ze heel efficient ingericht en zo. Maar hoe zit het met de beleving? Het is allemaal veel te veel van hetzelfde. Er zit niets authentieks of, nu ja, je weet vast wel wat ik bedoel. Deze Hugo en de zijne hebben echt een andere kijk op kamperen. Het reizen is belangrijker dan het bezit. En een vakantie krijgt nog veel meer betekenis voor de gast wanneer hij veel likes van zijn vrienden krijgt op de post op de sociale media waar hij laat zien waar en hoe hij op vakantie is gegaan. Het is dus zaak om het kamperen op een verrassende wijze aan te bieden. Dat doe je niet met allemaal tupperwarebakken op je camping. Het moet veel unieker, kleinschaliger en vooral met veel beleving. Campspace biedt een platform aan plekken op de wereld die dit kunnen bieden. En ja, dat kunnen ook bestaande campings zijn, mits ze natuurlijk aan de voorwaarden voldoen.

En al wat ik denk, he, he, heerlijk. Dit is een platform dat gelukkig en juist weg blijft bij die vinexwijken voor campers. Hier staan allemaal onze concurrenten waar ik graag tussen zou willen staan. Het valt niet mee om een platform te vinden dat voorbij de ANWB gaat, te vinden. Dat is lastig voor ons, maar ook voor de gast, die best wel zou willen gaan kamperen, mits avontuurlijk met een hoog gevoel van vrijheid. Ik ben benieuwd, heb jij ook zo'n kampeerplek? Laat het ons weten, we zijn heel benieuwd, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten