-0515-442328-

vrijdag 25 augustus 2017

even helemaal leeg

We zijn alweer voorbij de 20ste van de maand, de hoogste tijd dat ik voor onze nieuwe nieuwsbrief Heegwater, de content aan de grafisch designer ga aanleveren. Maar ja, wat kan ik nu voor nieuws aanreiken...OMG ik heb niks te melden?!

Ik merk dat ik het er warm van krijg. Ik, de grote blaaskaak die zegt dat er in alles wel nieuwswaarde schuilt weet nu niets? Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt en ik voel me er bepaald niet goed bij. De tijd dringt en ik moet op de proppen komen met leuke items. Vooral ook nog leuk......

De afgelopen weken ben ik druk geweest, heel druk! Weken achter elkaar keihard werken en vooral ook een hoge druk om te presteren op werkgebied waarbinnen ik niet bepaald een bekende ben. Uit mijn comfortzone, om het zo maar te zeggen. En dan ook nog eens lange dagen met werkweken boven de 70 uur. En ik ken de trucjes om weer vol inspiratie te komen. Ik pak een willekeurig boek uit mijn kast en blader wat....Maar nog steeds niks. Ik ga even naar buiten, een ommetje lopen door de natuur zal ik maar zeggen. Maar al wat er gebeurt is dat ik werk zie liggen om op te gaan pakken. Die natuur is nog steeds onze camping. Een beetje teleurgesteld loop ik weer naar de receptie, wat kan ik doen, ik moet Gerco de content aanleveren? Ik ga buiten op het bankje zitten en heb het voor vandaag even opgegeven. Een glaasje water, mijn ogen dicht en plots geniet ik van de zon op mijn snoet. Ik voel de zon aan mijn gezicht trekken en het is alsof plots, zonder dat ik ermee bezig was, de ideeen naar boven worden getrokken.

WAT KAN JE DOEN IN SEPT?

en .... De ideeen zijn er weer zomaar. Ergens ging er gelukkig weer een klein luikje in mijn hoofd open en liepen de dingen er zo uit.
Soms moet je weer de dingen los laten om weer vol ideeen te kunnen komen. Om de boel weer te laten stromen. Mijn hoofd leek even leeg, en dat voelde erg onaangenaam, maar alle ideeen waren gelukkig alleen maar even achter een luikje. Heb jij dat ook wel eens, dat je teleurgesteld bent in jezelf omdat je toch iets doet of juist laat, dat je van jezelf nooit had gedacht. Gelukkig kwam ik uiteindelijk weer bij mijn brein vol ideeën. Moet er toch niet aan denken dat ik permanent met een leeghoofd verder zou moeten gaan leven!
Nog even en onze nieuwsbrief kunnen we weer publiceren. Dan heeft Gerco weer de teksten voorzien van een prachtig "jasje". Kijk jij ook al uit naar de nieuwe september Heegwater?
We publiceren die weer op onze website en op onze Facebookpagina, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten