-0515-442328-

vrijdag 18 augustus 2017

uitgestelde klusjes

De afgelopen weken hebben we vooral heel erg in het moment geleefd. We werden "geregeerd" door onze gasten. Zij bepaalde ons ritme en onze werkzaamheden voor een heel groot deel. Absoluut heerlijk dynamisch! Maar, het kost ook behoorlijk veel energie. Zeven dagen, lange dagen, en nauwelijks in staat om wat te kunnen plannen. En dan opeens, lijkt het wel of er bijna niets meer gedaan hoeft te worden. Tenminste, niets is aan het schreeuwen....

De hoogste tijd om al die enorme stapels werk die zich om mijn bureau hebben verzameld, op te gaan ruimen. Allemaal vooral klussen, waar ik tot dan toe nog geen tijd voor had. De eerlijkheid gebied mij ook te zeggen, ik heb voor een aantal klussen geen tijd willen maken. Van die K.. klussen, zoals zelfs ook het leukste vak als werken op de camping ook wel heeft. Voor mij zijn dat klussen als administratie en opruimen.
Kortom, er ligt nog genoeg werk op me te wachten. Ik hoef alleen mezelf nog even een schop onder mijn billen te geven en te zeggen: "Hup met de geit!"
Maar ja, ik heb nog wel 16 smoesjes die best wel redelijk zijn, vind ik. En ik heb geen grote baas die me vraagt om die klussen te doen. Dus blijven de bergjes vandaag waarschijnlijk nog even de bergjes, en de administratie blijft gewoon nog even voor wat die was.
Misschien is het wel een van die 16 smoesjes die voor uitstelgedrag zorgen, maar de boog kan ook niet altijd gespannen zijn.
Vandaag even geen hup met de geit, ik lummel gewoon maar wat raak, ook heerlijk!
Lurk wat aan een kopje koffie en staar wat in het niets! Wanneer heb jij voor het laatst gekozen om nog wat te lummelen in plaats van jezelf een schop te geven? We zijn benieuwd, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten