-0515-442328-

maandag 5 februari 2018

ik heb meer licht nodig!

Ik weet het nu zeker, ik heb meer licht nodig. Op het moment dat het zonnetje lekker aan het schijnen is, lijk ik wel 2 x zoveel energie te hebben en ben ik misschien wel 3 x meer positief en vrolijk! Vanmorgen had ik nergens last van. Ik had zin om bergen te gaan verzetten en in de loop van de middag is het wolkendek weer totaal dichtgetrokken en voel ik

Tja, wat voel ik eigenlijk? Er komt niet bijzonder veel uit mijn handen. Ben ook niet echt tevreden met wat er uit mijn handen vanmiddag is gekomen. Ik ben gewoon niet echt productief geweest. En dat terwijl ik nog een hoop te doen heb. Ik moet nog contact opnemen met Merk Friesland over onze vermelding. En een telefoontje plegen naar onze gemeente i.v.m. de innovation games. De bespreking van morgen voorbereiden voor de Google training. Foto's verzamelen en doorsturen naar onze website bouwer en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Jacob vroeg of ik wilde onderzoeken welke partijen zich zoal bezig houden met het verhuren van chalets en welke voorwaarden en commissie ze vragen. Had geen haast, dus heb ik dat iig niet vandaag gedaan. Nee, vandaag heb ik niet zoveel gedaan. Tenminste, ik ben steeds wel bezig geweest, maar met andere dingen. Zo kwam een van onze seizoengasten Hans even langs. Natuurlijk gingen we snel samen zitten en bijpraten. Kreeg ik telefoon van een van de creatieve projecten die we deze zomer hebben geplant. Nog wat mailtjes van boekingen waarbij ik kleine dingetjes moest aanpassen. Een telefoontje van een gast die ook aankomend jaar weer het hele voorseizoen wil komen kamperen op onze camping. En iemand die graag het adres van een andere gast wilde hebben. Allemaal kleine dingetjes die al met al toch wat tijd vragen en nemen. Dat is helemaal niet erg, dat is mijn werk! Maar toch voelt het alsof ik maar weinig heb gedaan. Gister was het nog weekend, dan hoef ik eigenlijk niet zoveel van mijzelf. Dan is alles wat ik extra heb gedaan, juist "winst". Heerlijk was het om de nieuwe boekenkast te vullen met alle boeken die ik en even met een vochtig doekje afnam, en direct ook mooi geordend in de kast heb kunnen zetten. Maar ja, gister was het nog weekend. Voor vandaag zijn er andere verwachtingen. Maar goed om nog even door mijn hoofd af te vinken wat ik wel heb gedaan. Dat het dan logisch is dat ik niet ben toegekomen aan andere zaken. Zou dat wat droeftoeterige perspectief van hoe ik naar de dingen kijk misschien met een tekort aan licht te maken hebben? Het zou zomaar kunnen. Ik ben wel klaar met al die grijze en grauwe dagen. Laat de zon maar komen, ze is welkom! Ik ben benieuwd hoe het met jou gaat? Laat je het ons weten? De polletjes Watersportcamping Heeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten