-0515-442328-

vrijdag 8 februari 2019

Gaan we hierin de beste zijn? (where is the win)

We zijn tijdens onze winterslaap altijd bezig met een aantal strategische vraagstukken. Bij elk middel dat ons verder brengt naar onze visie, bekijken we of het ons helpt om hiermee de beste te zijn. Want een winnaar valt altijd op, een prikkelende ambitie helpt om je in te willen zetten.

We hebben vorig jaar onze meest duurzame project ever ontwikkeld, en we hebben het hoogst aantal creatieve projecten op onze camping gehad. Alles in lijn met de al jaren geleden uitgezette richting die we op willen gaan.
Wij en de dingen moeten vamp-en. Vernieuwend, Anders, Maatschappelijk verbeterend en Persoonlijke aandacht. Maar als we al ooit hebben gedacht dat we het alleen voor elkaar konden boxen, dan weten we het nu helemaal. Willen we een winnaar zijn, dan zullen we daarvoor nog meer samenwerking partners moeten hebben.
En ook ik moet persoonlijk aan de bak. Wil ik meer samenwerkings partners kunnen overtuigen, dan zal ik mezelf moeten trainen, moeten werken aan bv. mijn presentatie skills. Pitchen is een vak apart. Net zo als een wervend stuk schrijven. Ik heb daarin nog heel wat kilometers te maken. Maar ik zie de noodzaak hiervan in. Dus ga ik me de komende weken onderdompelen in het pitchen en daarna schrijven van een wervende tekst.
Niet om de beste hierin te worden, maar wel om de beste te zijn in het vinden/krijgen van de beste samenwerkingspartners om daarmee samen een winnend team te kunnen worden.
Weten waarin je de beste wilt zijn/worden legt ook al snel bloot, waar je nog aan zal moeten gaan werken. Wat er nog nodig is, om daarin de beste te kunnen worden.
Daarom vind ik het altijd een fijne vraag: "Gaan we hierin de beste zijn?"En wat hebben we dan nodig om hierin wel de beste te kunnen worden?
We zijn benieuwd, waarin wil jij de beste zijn, en wat heb je daarvoor nodig? We zijn benieuwd, wees welkom! De polletjes Watersportcamping Heeg.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten