-0515-442328-

vrijdag 5 juni 2015

Kijken bij events waar de innovator naartoe gaat

De wensen en behoeften van je gasten veranderen en om in te kunnen blijven spelen op die veranderingen, zul je ze ook moeten kunnen waarnemen. Daarom ga ik regelmatig zelf naar buiten en ga kijken bij events als deze om de veranderende sfeer te proeven, te zien hoe zij daar invulling aan geven en vooral ook kijken wat aanslaat binnen deze doelgroep zodat wij met onze camping weer toffe dingen kunnen ontwikkelen.

Het zijn juist dit soort events waardoor ik weer bruisend van de energie en ideeen naar huis ga. Tuurlijk, het kost veel tijd en moeite. En natuurlijk heb ik zelf ook genoeg te doen, elke dag de mailtjes beantwoorden, brochures opsturen, nieuwe producten en diensten bedenken, gasten inchecken, uitchecken, planten kopen, kantoorartikelen of schoonmaak middelen. We hebben nooit een moment saai! En juist dit aspect maakt het ook zo lastig om je te richten op deze doelgroep. Maar je krijgt er ook heel veel voor terug! Want voor mij voelt heel veel niet als werk, het is mijn grote hobby! Het is toch heerlijk wanneer je naar een event als het driedaagse midzomerfestival  Healing garden op het Erkemederstrand (19 t/m 21 juni) mag gaan? Of wat te denken van Oeral, de Dutchdesignweek of een tripje naar Milaan? Dat zijn toch echt snoepreisjes, braincandy zou RenĂ© Boender zeggen. En niet doen is geen optie, want voor je het weet heeft je doelgroep allang weer andere activiteiten, andere producten en diensten omarmt! Zorg daarom dat je steeds maar weer in de schoenen blijft staan van je eigen doelgroep, want dan zijn ze prima te volgen!
Ik ben benieuwd, ga jij ook naar healinggarden? Ik kan het je aanraden! Groet & flimlach, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten