-0515-442328-

dinsdag 2 juni 2015

de beste buren die je nooit had

Ik kan niet anders zeggen of we hebben het heel erg getroffen met onze buren. Kees en Corinne, we kunnen altijd bij ze aankloppen, ze zullen altijd met ons meedenken en ze willen ons altijd helpen. Nu lopen we niet bij elkaar de deur plat. Ik denk dat we zo'n twee, drie keer per jaar een mooi glas wijn met elkaar drinken. We volgen elkaars leven en we kennen elkaars kinderen. Maar ik weet ook uit ervaring dat het anders kan.

Hoe zien voor jou de beste buren eruit? Hoe gedragen ze zich en in welke mate mogen ze deel uitmaken van je leven? Ik vind het heerlijk te weten dat ik altijd een kopje suiker mag leven bij Kees en Corinne. En precies dat is hoe wij er ook voor onze gasten willen betekenen. De beste buur zijn, die je nog nooit eerder had. Dat betekend dat je ons ook gerust kan vragen om een kopje suiker. En wat je ook vraagt, we zullen het je zeker lenen als we het hebben. Sterker nog, als het een kopje suiker is dan geven we het gewoon. Ik heb ook al eens eerder geschreven dat ik zelfs mij eigen auto uitleende, kijk die wil ik dan wel weer terug hebben. Maar dat komt natuurlijk ook omdat het zo'n leuk, oranje ding is!
Kijkend naar je camping, je appartementen complex of hotel, vanuit het perspectief van een goede buur, geeft een totaal andere dementie aan het ontvangen van je gasten, ik weet zeker dat het ook jullie service niveau gaat verbeteren! Een hoger niveau van service, van gastvriendelijkheid, dat wil toch iedereen? Daarmee kan je toch mooi verschillig zijn?

Ik ben benieuwd naar je reactie, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg. (je weet wel, die uit Friesland!)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten