-0515-442328-

zondag 2 augustus 2015

van de zorgsector naar de recreatie sector

Als kind al was ik bezig met zorgen. Ik speelde vaak met poppen en later startte ik met het oprichten van allerhande "clubjes" waar je lid van kon worden. Na de middelbare school begon ik met een verpleegopleiding.

Het zorgen voor mensen en ze beter maken, dat is wat ik heerlijk vond en vind. Kijken waar ze behoeften aan hebben, kijken hoe ze hun verblijf zo optimaal mogelijk kunnen ervaren. Ze zien opknappen en als een beter mens weer hun weg naar huis vinden. Het is geen groot verschil met mijn werk op de camping. Ook hier ontvangen we gasten, die zich dag na dag energieker en beter voelen. Dat is ons werk, daar doen we het voor! Dat is ook waarvoor de vakantie is, je accu opladen, hernieuwde energie opdoen. En voor een bepaald type gast kan dat prima bij ons. Dat type gast, die graag zich verrijkt met nieuwe inzichten, die tijdens zijn vakantie de cultuur wil opsnuiven en de natuur wil voelen. Die graag met een goed glas wijn op de dijk, turend over het water de zon onder wil zien gaan. Die de wind en zon op zijn gezicht voelt, na een dagje zeilen. Die als mens ontvangen wil worden en niet als een nummer. Dat zijn het type gasten waarvoor we graag zorgen. Zorgen dat ze een toffe tijd bij ons hebben gehad en heerlijk op adem zijn gekomen. De verpleging was voor mij een prachtige vooropleiding voor mijn huidige werk, grassprieten verhuren op onze camping. Hoe is het met jouw cariere gegaan en hoe logisch zijn jouw onlogische cariere stappen? Ik ben benieuwd, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten