Wanneer je al bijna dertig jaar in het vak zit, mag je toch wel zeggen dat je door de campingwol geverfd bent. We hebben heel wat zaken geprobeerd, doorberekend, getest en noem maar op. Al die ervaringen maken dat we over een heel aantal zaken niet meer zoveel hoeven na te denken. De antwoorden op veel vragen, zijn parate kennis.
Maar er zit ook een groot gevaar in, we kijken niet meer met een onbevangen blik naar het kamperen en de camping. We denken dat we de kennis en pacht in huis hebben, maar is dat ook zo? Heel vaak wel, maar een enkele keer ook niet. Dan heb je het over een zgn. blinde vlek! Tuurlijk hebben wij die ook. Je kunt er moeilijk wat aan doen, dat is de pest! Het enige dat je kunt doen is vooral mensen met een frisse kijk naar de dingen laten kijken. Neem nu bv. een adword campagne. We hebben het gedaan, we hebben er heel wat geld in gestopt, maar voor onze producten en doelgroep werkt het kennelijk niet. Net als linkbuilding, ook zoiets. Voordat je de extra bonuspunten, en dus beter wordt gevonden door google, hebt ontvangen, heb je er wel al heel wat uren in zitten. Ik weet niet hoe het met jou is, maar of je moet die uren betalen, of het is je grote hobby. Onze hobby is het zeker niet, en dat hele gedoe om goed gevonden te worden door Google, staat me enorm tegen. Laat ons maar zorgen voor een vindbaarheid middels content. Content zoals deze blogjes, filmpjes en andere zaken. In de loop der jaren hebben we een mooi aantal volgers via de verschillende Social Media kanalen weten op te bouwen. Op die wijze krijg je ook merkaandacht, en daar gaat het uiteindelijk om. Want merkaandacht gaat voor de aankoop!
We hebben dus echt naast onze ervaringen en kennis, keihard ook friskijkers nodig. Dat zijn soms onze stagiaires, soms onze gasten en soms onze leveranciers of vrienden. Ze helpen ons door ons de goede vragen te stellen. Ze helpen ons door hun visie te delen. Op die snijvlakken is het spannend. Daar kunnen mooie, verbeterpunten of vernieuwing ontstaan. Wij hebben onze kaders elastisch verschoven. Want denk nooit dat je alle wijsheid in pacht hebt, ook al ben je door de campingwol geverfd! Waar zie jij bij ons een blinde vlek? We zijn benieuwd naar je reactie, laat je het ons weten? Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg
Maar er zit ook een groot gevaar in, we kijken niet meer met een onbevangen blik naar het kamperen en de camping. We denken dat we de kennis en pacht in huis hebben, maar is dat ook zo? Heel vaak wel, maar een enkele keer ook niet. Dan heb je het over een zgn. blinde vlek! Tuurlijk hebben wij die ook. Je kunt er moeilijk wat aan doen, dat is de pest! Het enige dat je kunt doen is vooral mensen met een frisse kijk naar de dingen laten kijken. Neem nu bv. een adword campagne. We hebben het gedaan, we hebben er heel wat geld in gestopt, maar voor onze producten en doelgroep werkt het kennelijk niet. Net als linkbuilding, ook zoiets. Voordat je de extra bonuspunten, en dus beter wordt gevonden door google, hebt ontvangen, heb je er wel al heel wat uren in zitten. Ik weet niet hoe het met jou is, maar of je moet die uren betalen, of het is je grote hobby. Onze hobby is het zeker niet, en dat hele gedoe om goed gevonden te worden door Google, staat me enorm tegen. Laat ons maar zorgen voor een vindbaarheid middels content. Content zoals deze blogjes, filmpjes en andere zaken. In de loop der jaren hebben we een mooi aantal volgers via de verschillende Social Media kanalen weten op te bouwen. Op die wijze krijg je ook merkaandacht, en daar gaat het uiteindelijk om. Want merkaandacht gaat voor de aankoop!
We hebben dus echt naast onze ervaringen en kennis, keihard ook friskijkers nodig. Dat zijn soms onze stagiaires, soms onze gasten en soms onze leveranciers of vrienden. Ze helpen ons door ons de goede vragen te stellen. Ze helpen ons door hun visie te delen. Op die snijvlakken is het spannend. Daar kunnen mooie, verbeterpunten of vernieuwing ontstaan. Wij hebben onze kaders elastisch verschoven. Want denk nooit dat je alle wijsheid in pacht hebt, ook al ben je door de campingwol geverfd! Waar zie jij bij ons een blinde vlek? We zijn benieuwd naar je reactie, laat je het ons weten? Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg
Geen opmerkingen:
Een reactie posten